مهرعلیزاده: نمی دانم چرا استاندار نشدم!/ ادامه تردید بین تهران و تبریز برای کاندیداتوری در مجلس

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ با اشاره به آرای خود در استانهای آذری نشین گفت: برای همیشه مدیون مردم آذربایجان هستم. به گزارش اعتدال پرس، محسن مهرعلیزاده از رجال آذری زبان مطرح کشور است که این روزها در  پذیرش یکی از دو درخواست دکتر عارف یا همشهریان اصلاح طلب خود، برای کاندیداتوری در مجلس […]

image_pdfimage_print

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ با اشاره به آرای خود در استانهای آذری نشین گفت: برای همیشه مدیون مردم آذربایجان هستم.

به گزارش اعتدال پرس، محسن مهرعلیزاده از رجال آذری زبان مطرح کشور است که این روزها در  پذیرش یکی از دو درخواست دکتر عارف یا همشهریان اصلاح طلب خود، برای کاندیداتوری در مجلس دهم بین تهران و تبریز مردد مانده است.

وی که استاندار پیشنهادی اصلاح طلبان و جمعی از نمایندگان استان برای استانداری آذربایجان شرقی بود، اخیرا با پیشنهاد دیگری از سوی اصلاح طلبان استان برای سرلیستی این طیف در آذربایجان شرقی مواجه شده است و در این راستا نیز چندی پیش در ایام ماه مبارک رمضان سفری دو روزه به استان داشته و جلساتی در تبریز و زادگاه خود مراغه با حضور جمعی از اصلاح طلبان ترتیب داد تا در این خصوص ارزیابی بهتری بدست آورد.

مهرعلیزاده امروز در گفتگو با خبرآنلاین، با اشاره به اینکه در انتخابات سال ۸۴ با اختلاف فاحش نسبت به نفر دوم، بیشترین میزان آرای استانهای آذری نشین را ازآن خود کرده بود گفت: این موضوع به عنوان خاطره ای ماندگار در ذهن بنده نقش بسته و همیشه مدیون لطف و اعتماد مردم آذربایجان خواهم بود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم آذربایجان توفیقی است که نصیب هرکس نمی شود اظهار داشت: هرکس در این منطقه مسئولیتی را می پذیرد باید قدر و ارزش این جایگاه را دانسته و تمام تلاش خود را برای اعتلای این خطه از میهن اسلامی به کار بندد.مهرعلیزاده: مدیون مردم آذربایجان هستم/ نمی دانم چرا استاندار نشدم!

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: مردمان آذربایجان همواره در راستای استقلال، آزادی و اعتلای نام ایران در تاریخ نقش ماندگاری داشته و باید جایگاهی در خور شان جایگاه خود داشته باشند.

معاون رییس دولت اصلاحات در پاسخ به اینکه چرا در آخرین لحظه موضوع استانداری وی در آذربایجان شرقی منتفی شد گفت: برای بنده افتخاری بود که به عنوان استاندار بتوانم در خدمت مردم استان آذربایجان شرقی باشم اما نمی دانم چرا به یکباره این موضوع منتفی شد.

مهرعلیزاده ادامه داد: درحالیکه تمام نمایندگان استان و مسئولان امر در خصوص این امر موافق بودند اما ظاهرا کم توفیقی از بنده بود که نتوانم در خدمت مردم استان باشم!

معاون اسبق وزارت صنایع در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اظهار نارضایتی از جایگاه آذربایجان به ویژه تبریز در کشور گفت: به طور حتم جایگاه این خطه بسیار بالاتر از آنی است که در این دولت و دولت های قبلی وجود داشته است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه نباید شرم و حیای مردم آذربایجان را به حساب رضایت از جایگاه خود تعبیر کرد گفت: مردم این خطه همواره در تاریخ منافع ملی را به منافع فردی و گروهی ترجیح داده و همواره با جان و دل، در تمام تحولات عزت بخش ایران اسلامی نقش آفرینی کرده اند.

وی در عین حال تصریح کرد: خدمت به مردم آذربایجان نیازی به منت گذاری ندارد اما آنچه نصیب مردمان این منطقه می شود به هیچ وجه متناسب با شان و جایگاه و نقش آفرینی آنها در تحولات کشور ندارد.

این فعال سیاسی خطاب به مسئولان گفت: وقتی از سزاواریهای مردم آذربایجان بهره مند می شوید باید به همان اندازه هم برای خدمت به آنان آستین همت بالا زنید اما در عمل چنین چیزی مشاهده نمی شود.

انتهای خبر