در سفر فائزه هاشمی به تبریز چه گذشت؟

پنجشنبه هفته پیش، فائزه هاشمی طی سفری یک روزه و تقریبا محرمانه به تبریز با جمعی از بانوان اصلاح طلب استان آذربایجان شرقی  دیدار کرد. به گزارش اعتدال پرس، روز پنج شنبه فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی که عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و مسئول استانهای مجمع زنان اصلاح طلب می باشد، در […]

image_pdfimage_print

پنجشنبه هفته پیش، فائزه هاشمی طی سفری یک روزه و تقریبا محرمانه به تبریز با جمعی از بانوان اصلاح طلب استان آذربایجان شرقی  دیدار کرد.

به گزارش اعتدال پرس، روز پنج شنبه فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی که عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و مسئول استانهای مجمع زنان اصلاح طلب می باشد، در سفری غیراعلام شده و تقریبا محرمانه در تبریز حضور یافت.

وی در این سفر یک روزه به تبریز که به دعوت کمیته بانوان حزب کارگزاران سازندگی صورت پذیرفته بود، طی جلسه ای خصوصی و محدود با تنی چند از بانوان سیاسی استان دیدار کرد.

شنیده ها حاکی است، در این جلسه ضمن بررسی آرایش انتخاباتی و لیست اصلاح طلبان در استان، درخصوص نحوه  حضور زنان در این لیست بحث به عمل آمده است.

هاشمی در این دیدار با اشاره به موانع حضور بانوان در عرصه های مختلف از تلاش بانوان فعال در جای جای کشور تقدیر کرد و با اشاره به انتخابات پیش رو از آن به عنوان فرصتی مناسب جهت تجلی حضور بانوان یاد کرد در این جلسه برخی بانوان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

گفتنی است، بین دو تن از زنان عضو تشکلهای اصلاح طلب استان جهت قرارگرفتن در لیست نهایی تبریز ، از مدتها پیش اختلافاتی موجود است و حتی یکی از اینها تهدید کرده که در صورت عدم درج نام وی در لیست اصلاح طلبان، وی با اصولگراها ائتلاف خواهد کرد.

گفته می شود در جریان این سفر،  شانس حضور یکی از این دو بانوی اصلاح طلب مورد اشاره در لیست اصلی افزایش پیدا کرده و تقریبا قطعی شده است.

انتهای خبر