رونالدو، بازهم جا ماند/ مسی بهترین بازیکن سال اروپا شد+عکس

بازیکن ۲۸ ساله آرژانتینی تیم بارسلونا اولین جایزه فردی‌اش را در فصل جدید بازی‌ها گرفت و به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس، لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن یوفا را برای دومین بار گرفت و لوییس سوارس و کریستیانو رونالدو را پشت سر گذاشت. این بازیکن آرژانتینی در نیمه دوم […]

image_pdfimage_print

بازیکن ۲۸ ساله آرژانتینی تیم بارسلونا اولین جایزه فردی‌اش را در فصل جدید بازی‌ها گرفت و به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس، لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن یوفا را برای دومین بار گرفت و لوییس سوارس و کریستیانو رونالدو را پشت سر گذاشت. این بازیکن آرژانتینی در نیمه دوم فصل پیش بسیار خوش درخشید و تیمش بارسلونا را برای گرفتن جام لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و لالیگا همراهی کرد.

مسی که به تازگی جام لیگ قهرمانان را روی سر برد، به فاصله کمی این جایزه را نیز دریافت کرده است.

او در این خصوص گفت: امسال یک سال فوق‌العاده برای ما بود. در رختکن همه با هم یکی بودیم و یک سال فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتیم.

بازیکن ۲۸ ساله آرژانتینی تیم بارسلونا افزود: از همه هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. اگر آنها نبودند، من اینجا نبودم.

مسی در فهرست نهایی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال یوفا با رونالدو از رئال مادرید و سوارس هم تیمی‌اش در بارسلونا جای داشت. نیمار دیگر هم تیمی او نیز در فهرست اولیه جای داشت.

حضور لیگ قهرمانان به او کمک کرد تا در نهایت ۶۲ گل در ۶۷ بازی به ثمر برساند که هم شامل گل‌هایی برای باشگاهش و نیز برای تیم ملی کشورش بود.

مسی سال ۲۰۱۱ برای اولین بار به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد. او آن سال به کاتالان ها کمک کرده بود تا یک بار دیگر قهرمان اروپا شوند.

انتهای خبر