جانشین پورمحمدی در دانشگاه تبریز منصوب شد

در جلسه شورای دانشگاه تبریز، حمیدرضا قاسم زاده به عنوان قائم مقام دانشگاه معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس،  محمدرضا پورمحمدی در این آئین با اشاره به اینکه برای تعالی و پیشرفت دانشگاه کارهای بسیاری باید انجام شود، گفت: این امر  مستلزم برنامه ریزی و پیگیری امور است و گاها کارهای اجرایی روزمره مانع آن […]

image_pdfimage_print

در جلسه شورای دانشگاه تبریز، حمیدرضا قاسم زاده به عنوان قائم مقام دانشگاه معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس،  محمدرضا پورمحمدی در این آئین با اشاره به اینکه برای تعالی و پیشرفت دانشگاه کارهای بسیاری باید انجام شود، گفت: این امر  مستلزم برنامه ریزی و پیگیری امور است و گاها کارهای اجرایی روزمره مانع آن می شوند، لذا با ایجاد پست قائم مقامی و با تعریف وظایف مشخص، قطعا آینده بهتری در انتظار دانشگاه خواهد بود.

وی، بین المللی کردن دانشگاه، تجاری سازی و تعریف منابع درآمدی جدید را از اهداف آتی دانشگاه برشمرد و گفت: دکتر قاسم زاده در این حوزه ها و همچنین از آنچه قانون اجازه تفویض نیابت مسئولیت های بنده را داده، اینجانب را یاری خواهد نمود.

حمیدرضا قاسم زاده نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه، گفت: در دو حوزه به انجام وظیفه مشغول شده و این حوزه ابتدا به بررسی و مهندسی فرآیندها جهت تسهیل در امور و درون سازی حرکت دانشگاه در حوزه های مختلف خواهم پرداخت که البته در این راه منتظر پیشنهادات همه اساتید و متخصصان هستم.

وی، وظایف خاص محوله در حکم ریاست دانشگاه را دیگر حوزه وظایف خود خواند و ابراز امیدواری کرد برای پیشرفت در دانشگاه مثمرثمر بوده و تلاش هایش مورد قبول درگاه خداوند و دانشگاهیان قرار گیرد.

همین گزارش حاکیست؛ حمیدرضا قاسم زاده، استاد تمام گروه آموزشی ماشین های کشاورزی بوده و مسئولیت های همچون؛ عضو هیات مدیره و مدیر کارخانه بنیان دیزل، مدیرعامل و عضو هیات مدیره مرکز تحقیقات صنایع سنگین، مدیر گروه ماشین های کشاورزی، معاون اداری مالی دانشکده کشاورزی، معاون آموزشی دانشکده کشاورزی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، معاون اداری مالی دانشگاه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز را در کارنامه دارد و تاکنون 50 مقاله در مجلات ISI  و علمی پژوهشی و 18 مقاله در همایش های ملی و سه جلد کتاب منتشر نموده است.

انتهای خبر