انتقاد نماینده جلفا از مشکلات اجرایی قانون کالای همراه مسافر در ارس

به گزارش اعتدال پرس، محمد حسن‌نژاد صبح امروز در جلسه مشترک بررسی مشکلات گمرکی ارس در جلفا بر لزوم حل فوری مشکلات موجود تاکید کرد و  اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل رونق تجارت در ارس اجرای قانون کالای همراه مسافر بوده و سرمایه گذاری‌های کلان در این عرصه انجام شده است. وی گفت: عدم […]

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال پرس، محمد حسن‌نژاد صبح امروز در جلسه مشترک بررسی مشکلات گمرکی ارس در جلفا بر لزوم حل فوری مشکلات موجود تاکید کرد و  اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل رونق تجارت در ارس اجرای قانون کالای همراه مسافر بوده و سرمایه گذاری‌های کلان در این عرصه انجام شده است.

وی گفت: عدم هماهنگی و اجرای صحیح قانون کالای همراه مسافر در این منطقه موجب نارضایتی سرمایه گذاران و گردشگران شده و رفع فوری این موانع ضروری است.

حسن‌نژاد از اجرای قانون کالای همراه مسافر در محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای اجرای قانون کالای همراه مسافر توسط سازمان منطقه آزاد ارس در نوردوز انجام شده و به زودی شاهد تحول اقتصادی این منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم مرند و جلفا گفت: احداث گیت‌های ورود و خروج و فنس کشی محدوده نوردوز با نظارت گمرک ایران و توسط سازمان منطقه آزاد ارس انجام شده و بزودی شاهد رونق فعالیت‌های تجاری در این منطقه خواهیم بود.

وی احداث اتوبان تبریز- نوردوز را یادآور شد و با بیان اینکه مزیت‌های بالقوه بسیاری در نوردوز بعنوان تنها مبدا ارتباطی ایران و ارمنستان وجود دارد، افزود: با آغاز بکار معدن مسجد داغی و فعالیت‌های تجاری، ورودی کشور در این مرز متحول می‌شود.

انتهای خبر