تغییر غیرمنتظره مدیرعامل پتروشیمی تبریز

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز، مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، در حکم صادره از طرف نژادسلیم رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز، مهندس سیدجواد سلیمانی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد. در این حکم برای موفقیت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های […]

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز، مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، در حکم صادره از طرف نژادسلیم رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز، مهندس سیدجواد سلیمانی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد.طی حکمی از سوی نژادسلیم رییس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز، مهندس سیدجواد سلیمانی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد

در این حکم برای موفقیت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت با توجه ویژه به مدیریت و ارتقاء فرهنگ برای صیانت از کرامت انسانی، بر تدبیر در امور محوله، بهره‌گیری از تجارب و هم اندیشی کارکنان و مدیران توانمند و برخوردار از وجدان کاری، جذب و تقویت نیروی انسانی کارآمد، اشاعه تفکر بنگاه خصوصی برای استفاده بهینه از سرمایه و ظرفیت‌ها، توسعه و تکمیل زنجیره تولید برای تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی و توجه به اصل مشتری‌مداری تاکید شده است.

در این حکم از خدمات صادقانه علیرضا صدری در دوران تصدی مدیریت پتروشیمی تبریز قدردانی شده است.

گفتنی است علت این تغییر غیر منتظره اعلام نشده است. مهندس صدری با روی کار آمدن دولت یازدهم و بعد از 8 سال جدایی از شرکت پتروشیمی تبریز، دوباره به مدیریت این شرکت منصوب شده بود.

در حال حاضر سهام شرکت عمدتا در اختیار شرکت پالایش نفت تبریز بوده و مابقی متعلق به شرکت سرمایه گذاری و مدیریت سهام امیر،سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری استانی (سهام عدالت) است.

انتهای خبر