سه انتصاب جدید روحانی: بانوی اصولگرا معاون رییس جمهور شد/اولین دو شغله دولت یازدهم منصوب شد

رییس جمهور در احکامی “معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي” و “سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور” و همچنین “معاون حقوقي رييس‌جمهور” را منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام دکتر حسن روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران، در حکمي دکتر محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون […]

image_pdfimage_print

رییس جمهور در احکامی “معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي” و “سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور” و همچنین “معاون حقوقي رييس‌جمهور” را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام دکتر حسن روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران، در حکمي دکتر محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور منصوب کرد.

متن حکم دکتر روحاني بدين شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

جناب آقاي دکتر محمدباقر نوبخت
بر اساس اصل 126 قانون اساسي و نظر به مراتب شايستگي و سوابق طولاني خدمت موفق در مسئوليت‌هاي اجرايي و تقنيني، به موجب اين حکم جنابعالي را به عنوان «معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و سرپرست معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور» برمي‌گزينم.
اميد است با عنايات الهي و همکاري اعضاي محترم دولت در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي و رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد، موفق باشيد.

انتصاب دکتر الهام امين‌زاده به عنوان معاون حقوقي رييس‌جمهور

همچنین حجت الاسلام دکتر حسن روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران، در حکمي دکتر الهام امين‌زاده را به عنوان معاون حقوقي رييس‌جمهور منصوب کرد.

الهام امین‌زاده کیست؟+عکس

متن حکم دکتر روحاني بدين شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

سرکار خانم دکتر الهام امين‌زاده
به موجب اين حکم و بنا به صلاحيت‌هاي علمي، تواناييهاي حقوقي، سوابق تقنيني و شايستگي‌هاي اخلاقي، شما را به عنوان «معاون حقوقي رييس‌جمهور» برمي‌گزينم.
اميد است با عنايات الهي در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي و با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد، موفق باشيد.

به گزارش اعتدال پرس، نوبخت از نمایندگان سابق مجلس و معاون روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک بوده است. الهام امین زاده نیز از فعالان سیاسی اصولگرا، حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران می باشد. وی که نماینده مردم تهران در مجلس هفتم بود، در انتخابات مجلس نهم در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار داشت اما موفق به ورود به مجلس نشد.

انتهای خبر