درخواست نماینده تبریز برای تغییرات مدیریتی در باشگاه تراکتورسازی/ عباسی، لایق مدیریت نیست

مشکلات تراکتورسازی فراتر از تغییر سرمربی است و هیات مدیره باشگاه باید به وضعیت تیم سر و سامان بدهد. به گزارش اعتدال پرس، سعیدی درباره نتایج ضعیف تراکتورسازی در لیگ برتر اظهار داشت: ما حتی برای پیگیری مشکلات باشگاه تراکتورسازی چند هفته قبل در کمیسیون فرهنگی جلسه ای را ترتیب دادیم تا عباسی مدیرعامل باشگاه در حضور وزیر ورزش و کفاشیان حرف هایش را بزند اما متاسفانه ایشان هیچ حرفی درباره مسائل باشگاه بر زبان نیاورد که باعث تعجب ما است.

image_pdfimage_print

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات تراکتورسازی فراتر از تغییر سرمربی است و هیات مدیره باشگاه باید به وضعیت تیم سر و سامان بدهد.

به گزارش اعتدال پرس، محمد اسماعیل سعیدی در گفت وگو با خبرنگار کاپ، درباره نتایج ضعیف تراکتورسازی در لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه تیم محبوب مردم تبریز اصلا نتایج درخوری کسب نکرده و هواداران پرشور تراکتورسازی نیز از این مساله ناراحتند. ما حتی برای پیگیری مشکلات باشگاه تراکتورسازی چند هفته قبل در کمیسیون فرهنگی جلسه ای را ترتیب دادیم تا سعید عباسی مدیرعامل باشگاه در حضور وزیر ورزش و علی کفاشیان حرف هایش را بزند اما متاسفانه ایشان هیچ حرفی درباره مسائل باشگاه بر زبان نیاورد که باعث تعجب ما است.
عباسی تراکتور

وی ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی یک باشگاه مردمی است و با توجه به استقرار آن در تبریز باید یک مدیرعامل بومی بالای سرش باشد. از سوی دیگر مدیرعامل این باشگاه باید یک فرد باتجربه و کاردان باشد که من در عباسی چنین تجربه ای را سراغ ندارم و فکر می کنم او لایق مدیریت این باشگاه بزرگ نیست. به عنوان نماینده مردم آذربایجان از هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی می خواهم هرچه سریعتر به این وضع رسیدگی کنند چون ادامه این روند به ضرر تراکتورسازی است.

نماینده مردم تبریز در مجلس درباره بحث جدایی تونی اولیویرا عنوان کرد: من فکر نمی کنم این مساله راه خروج تراکتورسازی از بحران باشد. مشکلات تراکتورسازی فراتر از تغییر سرمربی است و هیات مدیره باشگاه باید به وضعیت تیم سر و سامان بدهد.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدامی برای بهبود شرایط انجام می دهد، خاطرنشان کرد: هر کمکی از دست من درآید انجام می دهم اما در وهله اول دوستان در هیات مدیره باید به تیم کمک کنند.

وی افزود: عباسی نباید فراموش کند که موفقیت های قبلی تراکتورسازی مرهون تلاش های هواداران خوب تیم است و اینکه بخواهد خودش را با هواداران در بیندازد، کار درستی نیست. هوادار تحت هر شرایطی به حق انتظار موفقیت دارد و مدیران باشگاه باید این انتظار را برطرف کنند.

انتهای خبر