توافق دو فراکسیون مجلس برای رای عدم اعتماد به سه وزیر/ این وزرا حتی یک رأی موافق کسب نکردند

سایت محافظه‌کار «تهران پرس» اعلام کرد:  اعضای دو فراکسیون اکثریت مجلس به توافق رسیده‌اند به 3 وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، راه و شهر سازی‏ و علوم، تحقیقات و فناوری رای اعتماد ندهد.   به گزارشاعتدال پرس، این سایت اصولگرا روز دوشنبه (۲۱ امرداد) نوشته که براساس توافق فراکسیون «اصول‌گرایان» و «رهروان ولایت» محمدعلی نجفی٬ […]

image_pdfimage_print

سایت محافظه‌کار «تهران پرس» اعلام کرد:  اعضای دو فراکسیون اکثریت مجلس به توافق رسیده‌اند به 3 وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، راه و شهر سازی‏ و علوم، تحقیقات و فناوری رای اعتماد ندهد.

 

به گزارشاعتدال پرس، این سایت اصولگرا روز دوشنبه (۲۱ امرداد) نوشته که براساس توافق فراکسیون «اصول‌گرایان» و «رهروان ولایت» محمدعلی نجفی٬ عباس آخوندی و جعفر میلی‌منفرد سه نفری هستند که رای اعتماد نخواهند گرفت.

 

نمایندگان مجلس از صبح امروز روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت که اسامی آن‌ها در مراسم تحلیف توسط حسن روحانی به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده بود را آغاز کرده‌اند.

 

گروهی از نمایندگان محافظه‌کار مجلس از نجفی٬ آخوندی و میلی‌منفرد به عنوان عوامل دخیل در آشوب های  سال ۱۳۸۸ و ۱۳۷۸ نام برده و گفته‌اند آن‌ها شانس کمی برای کسب رای اعتماد مجلس دارند.

 

علی ربیعی و بیژن زنگنه وزرای پیشنهادی وزارت‌خانه‌های کار و نفت نیز دو عضو دیگر کابینه روحانی هستند که محافظه‌کاران می‌گویند کار سختی برای کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس دارند.

رأی مخالف فراکسیون اصولگرایان به ۳ وزیر پیشنهادی/ این وزرا حتی یک رأی موافق کسب نکردند
 
خبرگزاری فارس: رأی مخالف فراکسیون اصولگرایان به ۳ وزیر پیشنهادی/ این وزرا حتی یک رأی موافق کسب نکردند
خبرگزاری فارس نیز خبر داد: در جلسه دیروز فراکسیون اصولگرایان مجلس، در مورد چند وزیر پیشنهادی رأی‌گیری شد که سه تن از وزرای پیشنهادی حتی یک رأی موافق را کسب نکردند.

 

یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه عصر دیروز (یک‌شنبه) فراکسیون اصولگرایان مجلس که جهت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه روحانی برگزار شد، گفت: در جلسه دیروز در مورد چند وزیر پیشنهادی رای گیری شد که سه تن از وزرای پیشنهادی حتی یک رای موافق را نیز کسب نکردند. وی افزود: وزرای پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و نفت سه وزیری بودند که در رای گیری این فراکسیون حتی یک رای موافق را نیز کسب نکردند.

انتهای خبر