بانوی اول فرهنگ، ریاست کمیسون فرهنگ را از دست داد!/ روسای جدید کمیسیون‌های شورا انتخاب شد

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تبریز برگزار شد که طی آن سعید حاجی زاده جای اکرم حضرتی را در راس کمیسیون فرهنگی گرفت. به گزارش اعتدال پرس، انتخابات داخلی کمیسیون‌های داخلی شورا برگزار شد که طی آن در کمیسیون فرهنگی، اکرم حضرتی که تا پیش از این ریاست این کمیسیون را بر عهده […]

image_pdfimage_print

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تبریز برگزار شد که طی آن سعید حاجی زاده جای اکرم حضرتی را در راس کمیسیون فرهنگی گرفت.

به گزارش اعتدال پرس، انتخابات داخلی کمیسیون‌های داخلی شورا برگزار شد که طی آن در کمیسیون فرهنگی، اکرم حضرتی که تا پیش از این ریاست این کمیسیون را بر عهده داشت و خود را بانوی فرهنگی تبریز می‌دانست کرسی ریاست را از دست داد و سعید حاجی‌‌زاده به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی انتخاب شد.

در این انتخابات اصغر عابدزاده به عنوان نایب رئیس و بهروز خاماچی به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی معرفی شدند.

در انتخابات کمیسیون عمران نیز ایرج شهین باهر به مانند سال گذشته ریاست این کمیسیون را حفظ کرد. حاجی پور به عنوان نایب رئیس و فریدون بابایی اقدم به عنوان دبیر این کمیسیون انتخاب شدند.

جعفر مدبر به ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک دست یافت و آقایان درسخوان و امیرحقیان به ترتیب به عنوان نایب رئیس و دبیر انتخاب شدند.

در انتخابات کمیسیون خدمات شهری با رای اکثریت اعضا سعید محدث به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد و حاجی‌پور و شیری آذر به ترتیب نایب رئیس و دبیر کمیسیون معرفی شدند.

فریدون بابایی اقدم که سال گذشته ریاست کمیسیون تحقیق و نظارت را بر عهده داشت در سال جاری به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری انتخاب شد. احتشام حاجي پور به عنوان نايب رئيس و ايرج شهين باهر به عنوان دبير ‏کميسيون انتخاب گرديدند.‏

در انتخابات کمیسیون سرمایه‌گذاری نیز اسماعیل چمنی رئیس این کمیسیون شد . جعفر مدبر به عنوان نايب رئيس و مهندس سعيد محدث به ‏عنوان دبير این کميسيون انتخاب گرديدند.‏

داود امیرحقیان نیز ریاست کمیسیون تحقیق و نظارت را بر عهده گرفت. در اين جلسه که با حضور اعضاي اين کميسيون برگزار شد، محمد حسن اسوتچي به عنوان نايب رئيس و جعفر مدبر به عنوان دبير کميسيون انتخاب گرديدند.‏

در انتخابات کمیسیون برنامه و بودجه نیز که با حضور 7 عضو این کمیسیون برگزار شد، 3 رای مساوی عابدزاده و نوای باغبان، باعث شد کرسی ریاست همچنان خالی باقی ماند تا در روزهای آینده با انتخابات مجدد، تکلیف ریاست این کمیسیون معلوم شود. شنیده ها حاکی از آن است که دبیری رای ممتنع داده بود.

سال قبل المیرا خاماچی ریاست این کمیسیون را بر عهده داشت . در سال جاری خاماچی برای کسب کرسی در کمیسیون برنامه و بودجه کاندید شد اما اکثریت اعضا به وی رای اعتماد ندادند و او از کمیسیون برنامه و بودجه باز ماند.

انتهای خبر