بنری که جنجال آفرید/ تحریم جلسات شورا در واکنش به نصب بنر جنجالی+عکس

چند روز پیش با نصب بنری بر روی نرده‌های شهرداری سراب از شهردار و شورای شهر تشکر شده بود اما در این بنر، عکس نماینده جای گرفته بود که اعضای شورای شهر سراب به این امر معترض شدند و چند جلسه شورای این شهر را تحریم و مانع برگزاری آن شدند. به گزارش اعتدال پرس، […]

image_pdfimage_print

چند روز پیش با نصب بنری بر روی نرده‌های شهرداری سراب از شهردار و شورای شهر تشکر شده بود اما در این بنر، عکس نماینده جای گرفته بود که اعضای شورای شهر سراب به این امر معترض شدند و چند جلسه شورای این شهر را تحریم و مانع برگزاری آن شدند.

به گزارش اعتدال پرس، طی چند روز گذشته سه عضو شورای شهر سراب به خاطر نصب بنری که در آن از شهردار و شورای شهر تقدیر شده بود از حضور در جلسات شورا امتناع می‌کردند که امروز با پا درمیانی رئیس شورای شهر سراب در جلسه شورای شهر حاضر شدند.

فرهاد وفوری رئیس شورای شهر سراب گفت: با صحبت‌هایی که صورت گرفت، همکاران معترض به نصب بنر مقابل شهرداری در جلسه امروز شورای شهر سراب حاضر شدند.

وی افزود: وجود اختلاف سلیقه و تفاوت در دیدگاه‌ها در یک کار جمعی طبیعی است و داشتن سعه صدر و پرهیز از کشاندن موضوع به رسانه‌ها لازم و ضروری است.

و اما ماجرای بنر نصب شده در درب شهرداری سراب…

یک عضو معترض به نصب این بنر گفت: در نرده‌های شهرداری بنری نصب شده که در آن از شهردار و شورای شهر تشکر شده اما عکس نماینده در آن جای گرفته است.

وی افزود: اگر قرار است تشکری از نماینده صورت گیرد بهتر است بنری در محل خانه ملت سراب نصب شود.

یک عضو دیگر شورای شهر سراب هم از نماینده سراب درخواست کرد تا مستندات مساعدت خود به شهرداری را ارائه دهد.

این عضو شورای شهر در مورد قیر اعطایی نیز گفت: طبق اظهار نظر استانداری سراب بیشترین مبلغ را برای تهیه قیر پرداخت کرده است.

به هر حال نصب این بنر که با اجازه روابط عمومی شهرداری صورت گرفته موجب تعطیلی چندین جلسه شورا شده تا جایی که منجر به دعوت کتبی از اعضا برای حضور در جلسه شده بود.

مرتضی اعیانی شهردار سراب به خبرنگار ما گفت: تعامل و همکاری با مسئولان شهرستان برای بهبود امور و پیشرفت کارها ضروری است.

وی افزود: چندین بار با مساعدت نماینده سراب دیدارهایی با معاونان وزیر برای اخذ اعتبارات ویژه داشته‌ایم و سراب جز اولین شهرهایی بود که ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی در آن تصویب شد.
منبع:فارس
بنر سراب

انتهای خبر