علیرغم افزایش بودجه دیگر کلانشهرها/ کاهش بودجه شهرداری تبریز از سوی دولت!

علیرغم افزایش بودجه دولتی دیگر کلانشهرها در سال جاری نسبته به سال گذشته، متناسفانه بودجه شهرداری تبریز از سوی دولت کاهش یافت. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، مزجی معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به افزایش 48 درصدی کل بودجه شهرداری در سال 93 به 94 عنوان کرد: بودجه کل شهرداری نسبت […]

image_pdfimage_print

علیرغم افزایش بودجه دولتی دیگر کلانشهرها در سال جاری نسبته به سال گذشته، متناسفانه بودجه شهرداری تبریز از سوی دولت کاهش یافت.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، مزجی معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به افزایش 48 درصدی کل بودجه شهرداری در سال 93 به 94 عنوان کرد: بودجه کل شهرداری نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش داشته و این در حالی است که در تهران 13 درصد افزایش، اصفهان 12 درصد افزایش، تبریز با رشد منفی 2 درصد و شیراز 2 درصد افزایش، رشد بودجه داشته اند.

محمد رضا مزجی ادامه داد: بودجه سال 93 شهرداری مشهد بالغ بر 3000 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال 94 به 6 هزار و 150 میلیارد تومان رسیده است.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد همچنین با بیان اینکه بودجه تهران بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان است اظهار داشت: اگر شیب بودجه ادامه پیدا کند سه سال دیگر بودجه مشهد به بودجه تهران می رسد که برای شهرداری افتخار بزرگی است.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، اجحاف و تبعیض صورت گرفته از سوی دولت و کاهش غیرمنطقی و عجیب بودجه شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته علی رغم رشد بودجه دولتی دیگر کلانشهرها در حالی است که هیچ یک از مسئولان شهری و استان، واکنشی درخصوص این تصمیم جنجالی وزارت کشور نشان نداده اند.

انتهای خبر