ابطال انتخابات هیئت های حل اختلاف کارفرمایان به دلیل تقلب!

صبح روز پنجشنبه، طی جلسه مجمع عمومی اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی، قرار بود اعضای هیئت های حل اختلاف کارفرمایان استان از طریق رأی گیری مشخص گردد اما هیئت رئیسه با مشاهده مشکلات بوجود آماده رأی گیری را باطل کرده و تنفس دو هفته ای را صادر کرد. به گزارش اعتدال پرس، نکته قابل […]

image_pdfimage_print

صبح روز پنجشنبه، طی جلسه مجمع عمومی اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی، قرار بود اعضای هیئت های حل اختلاف کارفرمایان استان از طریق رأی گیری مشخص گردد اما هیئت رئیسه با مشاهده مشکلات بوجود آماده رأی گیری را باطل کرده و تنفس دو هفته ای را صادر کرد.

به گزارش اعتدال پرس، نکته قابل توجه جلسه امروز،  استقبال کارفرمایان و نمایندگان شرکت های حقوقی بود. در مقایسه با سال های گذشته که برای انتخاب 21 عضو نمایندگان هیئت های حل اختلاف استان حداکثر 15 الی 17 نفر کاندید می شدند در این دوره شاهد ثبت نام 146 کاندیدا بودیم که از بین آن ها 70 نفر با تحصیلات کارشناسی و بالاتر واجدین شرایط کاندیداتوری انتخاب شدند و این نیز نشان از اهمیت NGO ها در صنعت استان است.698504

از سویی دیگر در جلسه صبح امروز عدم رعایت موازین رأی گیری توسط حاضرین باعث شد تا جمشید برزگر رئیس و اعضای هیئت رئیسه تصمیم به ابطال رأگیری بگیرند.

به گزارش منابع آگاه هم نوا، دلیل اصلی ابطال رأی گیری عدم رعایت موازین مجمع بوده تا جایی که پیش از اعلام رسمی رأی گیری بیش از یک سوم دو صندوق رأی در نظر گرفته شده برای انتخابات هیئت های حل اختلاف کارفرمایان استان تکمیل شده بود. هیئت رئیسه نیز که شاهد چنین اوضاعی بود و ادامه آن نیز شائبه تقلب را پررنگ تر می کرد، تصمیم به ابطال رأی گیری و موکول کردن آن تا دوهفته دیگر می گیرد.

گفتنی است در انتخابات هیئت های حل اختلاف کارفرمایان استان، کارفرمای حقیقی، مدیر عامل و یا قائم مقان مدیرعامل شرکت های حقوقی و یا نماینده کارفرما با معرفی نامه کتبی کارفرما حاضر می شوند.

انتهای خبر