رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر تبریز:

مدیریت شهری تبریز برای توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی/ تصویب کمک غیرنقدی به تیم تراکتورسازی، هیچ خللی در روند مدیریت شهری و پرداختی کارکنان ایجاد نمی کند

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر تبریز اعلام کرد: کمک غیرنقدی شورا به تیم تراکتورسازی، نخستین گام مدیریت شهری تبریز برای توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سعید حاجی زاده با اشاره به تصویب مساعدت 500 میلیون تومانی شورا به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: مساعدت مزبور که […]

image_pdfimage_print

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر تبریز اعلام کرد: کمک غیرنقدی شورا به تیم تراکتورسازی، نخستین گام مدیریت شهری تبریز برای توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سعید حاجی زاده با اشاره به تصویب مساعدت 500 میلیون تومانی شورا به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: مساعدت مزبور که پرداخت آن بصورت غیرنقدی تصویب شد، نخستین گام مدیریت شهری تبریز برای توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی و ایجاد منابع درآمدی پایدار برای تیم فوتبال این باشگاه است چراکه مقرر شده زمین یا واحدهایی با کاربری تجاری در اختیار تراکتورسازی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز یادآور شد: شورای چهارم از ابتدای فعالیت خود، آمادگی اش را برای کمک به توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده بود و این مصوبه گام عملی در این راستا ارزیابی می شود.

وی افزود: مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در صورت تمایل می توانند زمینه برگزاری جلسات مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر را مهیا کنند تا اقدامی اساسی در خصوص تعریف منابع درآمدی پایدار برای این باشگاه و چگونگی کمک مدیریت شهری تبریز به انجام برسد.

حاجی زاده، با انتقاد از طرح مسایلی نظیر واگذاری سهام تراکتورسازی به شرکت ملی صنایع مس ایران برای رهایی از مشکلات مالی گفت: امروزه بنظر میرسد چنین اظهارنظرهایی با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد  و در شرایطی که شرکت مس هم در وضعیت مالی مناسبی نیست، راهکار کارشناسی شده ای برای برون رفت تراکتورسازی از تنگناهای مالی نمیتواند باشد.

وی به برخی اعتراض ها نسبت به کمک مستمر مدیریت شهری تبریز به باشگاه تراکتورسازی در وانفسای مشکلات مالی شهرداری تبریز هم اشاره کرد و افزود: مساعدت به تصویب رسیده به باشگاه مردمی تراکتورسازی در جلسه اخیر شورای شهر، به علت اینکه از منابع غیرنقدی شهرداری است هیچ گونه خللی در روند مدیریت شهری ایجاد نمی کند و تاثیری در بحث پرداختی کارکنان تلاشگر و خدوم شهرداری هم ندارد.

انتهای خبر