اسبقیان، رفتی شد/ انتصاب مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان حساسیت برانگیز شد

طبق شنیده‌ها قرار است مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل جایگزین همتایش سید محمدشروین اسبقیان در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شود. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، شنیده‌ها حاکی است، بزودی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل جایگزین همتایش سید محمدشروین اسبقیان در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی می شود. شنیده می‌شود استاندار […]

image_pdfimage_print

طبق شنیده‌ها قرار است مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل جایگزین همتایش سید محمدشروین اسبقیان در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شود.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، شنیده‌ها حاکی است، بزودی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل جایگزین همتایش سید محمدشروین اسبقیان در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی می شود.

شنیده می‌شود استاندار آذربایجان شرقی نیز با حضور ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در سمت مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی موافقت کرده و آن هم به صورت تحمیلی بوده است.

این گزارش حاکی است، برخی محافل ورزشی و رسانه ای استان با زیر سوال بردن این انتخاب، نسبت به انتخاب یک فرد غیربومی با کارنامه نه چندان قوی برای مدیریت  ورزش آذربایجان شرقی انتقاد کرده اند.

با توجه به حواشی ایجاد شده، برگزاری مراسم تودیع و معارفه این مدیران با ابهام مواجه شده است و تلاشهای زیادی برای لغو این انتصاب در حال انجام است.

انتهای خبر