ریاست آموزش و پرورش شهرستان اسکو معرفی شد/ تهدید به افشاگری علیه مسئولان آموزش و پرورش در اعتراض به انتصابات

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان اسکو امروز در حالی صورت گرفت که انتقاد شدید حامیان دولت و تهدید به افشاگری علیه مسئولان آموزش و پرورش استان مبنی بر معرفی پشت پرده ها و مافیای فعلی در این اداره کل را در پی داشت.  به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در مراسمی با حضور معاون آموزش […]

image_pdfimage_print

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان اسکو امروز در حالی صورت گرفت که انتقاد شدید حامیان دولت و تهدید به افشاگری علیه مسئولان آموزش و پرورش استان مبنی بر معرفی پشت پرده ها و مافیای فعلی در این اداره کل را در پی داشت. 

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در مراسمی با حضور معاون آموزش ابتدائی مدیرکل ، یحیی نجابت بعنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اسکو معرفی و از زحمات علی رضا ستاری مدیر سابق و پارسا سرپرست این اداره قدردانی بعمل آمد.

یک محافظه کار بر مسند ریاست آموزش و پرورش شهرستان اسکو /نجابت جایگزین ستاری شد

معاون اداره کل در حوزه آموزش ابتدایی ضمن تشریح اهداف و رویکردهای دستگاه تعلیم و تربیت، جایگاه این مجموعه حساس را در شکل گیری جوامع بشری تعیین کننده دانست و گفت: برنامه ها و گامهای ارزشمند در جهت کیفیت بخشی و ارتقاء جایگاه مجموعه از جمله طرح رتبه بندی معلمان و … برداشته شده است.

محمد شاطریان در ادامه ضمن معرفی یحیی نجابت به سمت مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اسکو از خدمات و تلاشهای علیرضا ستاری و علیرضا پارسا مدیر و سرپرست مجموعه در مدت زمان تصدی این پست قدردانی کرد.

گفتنی است یحیی نجابت پیش از این رئیس اداره آموزش و پرورش ایلخچی بوده و ریاست ادارات آموزش و پرورش شهرستان های هریس و عجب شیر را درکارنامه خود دارد.

گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از پایگاه خبری تدبیروامید(وابسته به حامیان دولت در استان) حاکی است، پیش از این حسن نجفیان از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان برای تصدی این سمت مطرح بود که با دخالتهای افراد خارج از بدنه آموزش و پرورش در دقیقه نود منتفی شد.

پایگاه خبری تدبیروامید در انتهای این خبر با تهدید نسبت به افشاگری علیه مسئولان آموزش و پرورش استان نوشته است: “گفتنی است در صورت عدم تصمیم گیری مناسب و انتخاب مدیران توانمند و حامی دولت   در گزارشی کامل تر به معرفی پشت پرده ها و مافیای فعلی در آموزش و پرورش استان خواهد پرداخت تا همه بدانند که در انتصابات مدیران آموزش و پرورش استان چه افراد نالایقی دخالت می کنند .”

انتهای خبر