واکنش مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به خبر برکناری خود

اسبقیان : رفتن من از اداره کل قطعی نیست

اسبقیان، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر تغییر خود از ریاست این مجموعه را قطعی ندانست. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، محمد شروین اسبقیان در واکنش به خبر تغییر خود از ریاست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و انتقاد اهالی ورزش استان به جایگزینی فردی با عملکرد ضعیف، گفت: رفتن من از اداره کل قطعی […]

image_pdfimage_print

اسبقیان، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر تغییر خود از ریاست این مجموعه را قطعی ندانست.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، محمد شروین اسبقیان در واکنش به خبر تغییر خود از ریاست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و انتقاد اهالی ورزش استان به جایگزینی فردی با عملکرد ضعیف، گفت: رفتن من از اداره کل قطعی نیست و تمام این مسایل گمانه زنی است، بنده علاقه خاصی به مردم آذربایجان دارم و مدیون آنان هستم، با وجود اینکه وزارت ورزش و جوانان عملکرد تیم مدیریتی را می‌ستاید اما برخی افراد برای رسیدن به منافع شخصی علیه من هجمه به راه انداخته‌اند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که مانع ورود افراد غیرورزشی به ورزش آذربایجان شدم و در برابر برخی نفرات ایستادم، عملکرد بنده را زیر سوال می‌برند، اگر در طول دو سال اخیر وضعیت ورزش استان افت کرده بود وزارت و استانداری یک روز هم قبول نمی‌کردند که بنده در این سمت بمانم.

مردم آذربایجان شرقی لایق بهترین‌ها هستند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پایان، اذعان داشت: بنده در زمان دولت دهم نیز مدیرکل بودم و در دولت یازدهم هم مدیرکل باقی ماندم. اگر قرار باشد فردی جایگزین بنده شود حتما باید بهتر از اسبقیان باشد، حق مردم آذربایجان‌شرقی است که مدیر شایسته و دارای عملکرد خوبی داشته باشند، حال فرقی نمی‌کند این مدیر تبریزی، ارومیه‌ای یا اردبیلی باشد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، در چند روز گذشته خبر تغییر اسبقیان و جایگزینی ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل موجب انتقاد برخی محافل رسانه ای وورزشی استان شده و فرد تعیین شده برای جایگزینی اسبقیان را ضعیف و غیرقابل قبول معرفی کرده بودند.

انتهای خبر