از سوی اوباما و اتحادیه اروپا صورت گرفت:

اعلام رسمی لغو تحریمهای آمریکا و اروپا علیه ایران

طبق برنامه زمانبدی توافقنامه هسته ای وین و همزمان با صدور دستور لغو تحریم ها علیه ایران، شبکه المیادین گزارش داد، اتحادیه اروپالحظاتی پیش با صدور بیانیه ای همه تحریمهای اقتصادی و مالی مرتبط با برنامه هسته ای ایران را لغو کرد اما اجرای آن منوط به گزارش آژانس و اجرای تعهدات کرد. به گزارش […]

image_pdfimage_print
طبق برنامه زمانبدی توافقنامه هسته ای وین و همزمان با صدور دستور لغو تحریم ها علیه ایران، شبکه المیادین گزارش داد، اتحادیه اروپالحظاتی پیش با صدور بیانیه ای همه تحریمهای اقتصادی و مالی مرتبط با برنامه هسته ای ایران را لغو کرد اما اجرای آن منوط به گزارش آژانس و اجرای تعهدات کرد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، شبکه المیادین گزارش داد، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای همه تحریمهای اقتصادی و مالی مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را لغو کرد اما اجرای آن منوط به گزارش آژانس و اجرای تعهدات کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا نیز ساعاتی پیش دستور آمادگی دولت این کشور را برای برداشته شدن تحریمهای ایران در راستای اجرای برجام را صادر کرد.

در فرمان اوباما البته اجرای رفع تحریمهای مربوط به هسته‌ای ایران منوط به تایید اجرای تعهدات ایران از سوی وزیر خارجه آمریکا شده است.

طبق خبرهای منتشر شده در رسانه‌های غربی قرار بود امروز یکشنبه به عنوان «روز پذیرش» برجام باشد.

انتهای خبر