رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات، منصوب شد

با حکم وزیر کشور سیدسلمان سامانی رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از خانه ملت، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حکمی سیدسلمان سامانی را به عنوان رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و […]

image_pdfimage_print

با حکم وزیر کشور سیدسلمان سامانی رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

 سیدسلمان سامانی رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات شد

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از خانه ملت، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حکمی سیدسلمان سامانی را به عنوان رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

در حکم رحمانی‌فضلی خطاب به سامانی آمده است:

با عنایت به عزم و اراده و تأکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و قانون‌مدار انتخابات و به منظور اطمینان از حُسن اجرای کلیه مراحل آن، به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۶ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می نمایم.

رحمانی‌فضلی در این حکم؛ انتخاب و انتصاب اعضای هیئت مرکزی و هیئت های بازرسی در سراسر کشور، برنامه ریزی برای آموزش بازرسین و اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم برای کنترل جریان انتخابات را به عنوان مأموریت های رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات بر شمرده و از سامانی خواسته است؛ با استعانت از پروردگار متعال و بهره گیری از کلیه امکانات موجود، مستقیماً تحت نظر وزیر کشور نسبت به انجام شایسته و مطلوب آن اهتمام نماید.

وزیر کشور در فراز دیگری از این حکم انتصاب، از کلیه معاونین، استانداران، مدیران و رؤسای سازمان های وابسته به وزارت کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی خواست؛ وفق ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ آئین نامه اجرائی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، کمال همکاری و اشتراک مساعی را با رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات بعمل آورند.

سیدسلمان سامانی ریاست مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور را در دولت یازدهم بر عهده دارد و عضو شورای معاونین وزارت کشور است

انتهای خبر