روایت معاون پلیس استان و رئیس پزشکی قانونی از جزئیات اسیدپاشی در جلفا:

احتمال نابینایی دختر ۱۹ ساله حادثه‌دیده/ دستگیری زن اسید‌پاش در حین فرار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اسید‌پاش در کمتر از ۱۵ دقیقه بعد از ارتکاب جرم در شهرستان جلفا خبر داد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، علی اسمعیل‌پور اظهار داشت: برابر گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اسید‌پاشی در روستای «شجاع» شهرستان جلفا، ماموران پلیس به لحاظ فوریت موضوع به محل […]

image_pdfimage_print
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اسید‌پاش در کمتر از ۱۵ دقیقه بعد از ارتکاب جرم در شهرستان جلفا خبر داد.
اسیدپاشی۲

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، علی اسمعیل‌پور اظهار داشت: برابر گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اسید‌پاشی در روستای «شجاع» شهرستان جلفا، ماموران پلیس به لحاظ فوریت موضوع به محل اعزام و شخصی خود را به اکیپ گشت معرفی کرده، اظهار داشت به علت اختلاف قبلی خانمی با همسر من درگیر شده و اقدام به اسید‌پاشی به همسر، دختر و برادرم کرده است.

وی ادامه داد: اکیپ گشت در یک اقدام عملیاتی سریع و منسجم موفق شد متهمه را که به اتفاق همسرش با خودرو شخصی در حین فرار بودند دستگیر و بازداشت کند.

اسمعیل‌پور بیان داشت: دو نفر از مجروحان به یکی از بیمارستان­‌های تخصصی تبریز اعزام و یک نفر دیگر که از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: متهمه با تشکیل پرونده به همراه شوهرش تحویل مقام قضایی شده و از آن طریق روانه زندان شدند.

احتمال نابینایی دختر ۱۹ ساله حادثه‌دیده اسیدپاشی جلفا

رئیس پزشکی قانونی شهرستان جلفا گفت: بر اثر حادثه اسیدپاشی در روستای شجاع جلفا، بیشترین صدمه را خانمی ۱۹ ساله دیده‌ که گوش، بینی و صورت وی آسیب جدی دیده و احتمال نابینایی وی وجود دارد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از تسنیم، امیر صمدی افشار ، اظهار داشت: متهم پرونده خانمی ۳۱ ساله است.

وی افزود: همچنین بیشترین صدمه را خانمی ۱۹ ساله دیده‌ که گوش، بینی و صورت وی آسیب جدی دیده و احتمال نابینایی وی وجود دارد.

رئیس پزشکی قانونی جلفا با اشاره به اینکه نفر سوم، مادر خانم ۱۹ ساله است، تصریح کرد: سوختگی وی نیز از ناحیه صورت و سر و جراحات کلی بدن است.

صمدی افشار خاطرنشان کرد: نفر چهارم عموی دختر ۱۹ ساله است که از ناحیه ساق پا و مچ دست و سوختگی‌های نقطه‌ای دچار آسیب‌دیدگی شده است.

اخبار قبلی اعتدال پرس در این خصوص :

گزارش اختصاصی اعتدال پرس از حادثه اسیدپاشی در جلفا/ جزئیات جدید از علت اسیدپاشی و وضعیت آسیب دیدگان

انتهای خبر