به دنبال استعفاء مدیرکل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی

خبر تکمیلی: مدیرکل جدید اداری مالی استانداری مشخص شد

گفتنی است، در طول دو سال اخیر این سومین بار است که مدیرکل ادرای مالی استانداری تغییر می کند ضمن اینکه که از زمان روی کار آمدن جبارزاده تاکنون معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز ۲ بار تغییر کرده است.

image_pdfimage_print

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، همانطورکه از مدتها پیش شنیده می شد طاهر روحی مدیرکل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی از سمت خود استعفا کرد و صبح امروز مراسم تودیع  مدیرکل  امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

 روحی، مدیرکل مستعفی اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی از مهرماه سال ۹۳ این مسولیت را بر عهده گرفته بود.

علت کناره گیری وی مشکلات شخصی اعلام شده است.

طاهر روحی متولد شهرستان میاندوآب بوده و پیش از این مسوولیت‌هایی همچون ریاست گروه هماهنگی امور صنایع و معادن استانداری، دبیری ستاد جذب و تشویق سرمایه‌گذاران خارجی استان و ریاست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان را بر عهده داشته است.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، هنوز جانشین روحی در این سمت مشخص نشده است.

گفتنی است، اداره کل اداری و مالی استانداری زیر مجوعه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری است.

خبر تکمیلی:

گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) حاکی است، به دنبال استغفاء روحی از سمت مدیرکل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی، امروز خبر رسید علیرضا کریمی به جای وی در این سمت منصوب و شرع بکار کرده است.

کریمی که از کارشناسان حوزه آموزش و پژوهش استانداری است، از نیروهای اصلاح طلب استانداری می باشد و پیش از این به عنوان معاون مدیرکل اداری مالی استانداری مشغول فعالیت بوده است.

گفتنی است، در طول دو سال اخیر این سومین بار است که مدیرکل ادرای مالی استانداری تغییر می کند ضمن اینکه که از زمان روی کار آمدن جبارزاده تاکنون معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز  ۲ بار تغییر کرده است.

انتهای خبر