همزمان با تاسوعای حسینی و در دفاع از حرمین شریفین

هفتمین فرزند ‌حسینی آذربایجان، فدایی زینب شد

شهید کریمی به همراه شهید عبدالله باقری (از محافظان سابق دکتر احمدی نژاد) به عنوان مستشار در سوریه حضور داشتند، که در روز تاسوعای حسینی به شهادت رسیدند.

image_pdfimage_print
هفتمین فرزند دلیر ‌آذربایجان و دومین شهید مراغه ای مدافع حرم، همزمان با تاسوعای حسینی در راه دفاع از آرمان حسینی به خیل شهدای کربلا پیوست.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، پس از هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستیی-وهابی، شهید امین کریمی برای لبیک گویی به ندای “هل من ناصر ینصرنی اهل بیت (س)” و دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود که روز گذشته (جمعه همزمان با تاسوعای حسینی) در راه مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل شد .

شهید کریمی به همراه شهید عبدالله باقری (از محافظان سابق دکتر احمدی نژاد) به عنوان مستشار در سوریه حضور داشتند، که در روز تاسوعای حسینی به شهادت رسیدند.

گفتنی است پیش از این شهیدان عبدالصمد امام پناه (۲۶ فروردین ۷۵) از تبریز، علی کنعانی (۱۳ اردیبهشت ۹۲) از مراغه،شهید محمود رضا بیضایی (۲۹ دی ۹۲) از تبریز، شهید محرم علیپور (۷ اردیبهشت ۹۳) و شهید عباس عبدالهی (۲۳ بهمن ۹۳) از مرند و شهید حامد جوانی ( ۵ تیر ۹۴ ) از تبریز به مقام شامخ شهادت در راه آرمان های اسلام نائل گردیده اند.

این گزارش حاکی است، مسئول روابط عمومی سپاه از شهادت ۲ تن از پاسداران سپاه انصار به نام‌های شهیدان باقری و کریمی در سوریه خبر داد.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگو با فارس، ضمن تکذیب برخی شایعات مبنی بر شهادت ۱۵ نفر از نیروهای سپاه پاسداران در سوریه گفت: طی دیروز و امروز ۲ نفر از پاسداران سپاه انصار به نام های شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی در ماموریتی که در سوریه داشتند به شهادت رسیدند.

وی همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهدای اخیر سپاه، از افزایش نیروهای مستشاری ایران در سوریه در پی دور جدید تحولات میدانی در مقابله با گروههای تروریستی تکفیری در این کشور خبر داد.

انتهای خبر