شکایت ۳ زن آمریکایی از شاهزاده متجاوز

۳ زن آمریکایی یک شاهزاده سعودی را متهم کردند که آنان را ۳ روز در ویلای خود حبس و به آنان تجاوز کرده است. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از العالم، این ۳ زن آمریکایی در شکایتی علیه “ماجد عبدالعزیز آل سعود” (۲۹ ساله) تأکید کردند که وی در اواخر سپتامبر آنان را در […]

image_pdfimage_print
۳ زن آمریکایی یک شاهزاده سعودی را متهم کردند که آنان را ۳ روز در ویلای خود حبس و به آنان تجاوز کرده است.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از العالم، این ۳ زن آمریکایی در شکایتی علیه “ماجد عبدالعزیز آل سعود” (۲۹ ساله) تأکید کردند که وی در اواخر سپتامبر آنان را در ویلای خود در بورلی هیلز به عنوان خدمتکار استخدام کرد، ولی پس از مدتی به آنان تعرض کرد.
به گفته این زنان که نام خود را فاش نکردند، این شاهزاده سعودی به کارکنان ویلا و حتی نگهبانان دستور داده بود نزدیک استخر برهنه شوند.
یکی از این زنان هنگامی که به این اقدامات شاهزاده اعتراض کرده بود، با فریادهای وی مواجه شد که گفت: “من شاهزاده هستم و هرکاری که می خواهم انجام می دهم و هیچ کسی نمی تواند علیه من کاری کند.”
این ۳ زن همچنین از ارتباط این شاهزاده سعودی با یک مرد دیگر و همچنین بو کشیدن یک پودر سفید (احتمالا مواد مخدر) خبر دادند.
وکیل این ۳ زن آمریکایی به خبرگزاری فرانسه تأکید کرد: “ماجد آل سعود به شدت کارکنانش را تهدید و به آنان تجاوز کرد و به صورت علنی زنان بیگناهی را مورد توهین قرار داد.”
وی خاطرنشان کرد، یک نفر وقتی صدای درخواست کمک یک زن را از داخل ویلای این شاهزاده شنید که قصد داشت از دیوار بالا برود، با پلیس تماس گرفت. سرانجام این شاهزاده سعودی به اتهام مجبور کردن آن زن به فحشا بازداشت شد.
اما به گفته مسؤولان آمریکای

انتهای خبر