تذکر حسن نژاد به رئیس جمهور به خاطر تغییر عرب باغی

امید را به منطقه آزاد ارس بازگردانید/ تغییرات مدیریتی پیاپی در ارس مشکل ساز شده است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از درج شایعاتی مبنی بر کناره گیری محسن خادم عرب باغی از ریاست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تغییرات پی در پی مدیریتی در ارس می تواند مشکل ساز شود.

image_pdfimage_print
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، در پی تصمیم برای تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و عدم اتخاذ تصمیم صحیح به رئیس جمهور تذکر داد.
ارسبه گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، محمد حسن نژاد در گفتگویی در این خصوص گفت: عملکرد دو سال اخیر ارس غیر قابل مقایسه با سال های گذشته است.

وی اظهار داشت: اینکه برخی به جهت دستیابی به اهداف سلیقه ای و غیر قانونی مانع از ادامه مسیر پرشتاب ارس شوند، غیرقابل قبول می باشد.

وی تغییر مدیریتی پیاپی در این سازمان را یکی از معضلات بزرگ و گریبان گیر عنوان کرد و افزود: بعد از سال ها فعالیت و دگرگونی های مدیریتی، ارس به واسطه اتخاذ تصمیم ها و تدابیر اصولی در مسیر توسعه و رونق فعالیت های اقتصادمحور قرار گرفته و یکی از امیدهای تحقق پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور به شمار می رود.

لازم به ذکر است حسن نژاد امروز نیز در مجلس در پی تصمیم برای تغییر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس و عدم اتخاذ تصمیم صحیح به رئیس جمهور تذکر داد.

وی در تذکر امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیمات برای تغییر مدیرعامل ساعی و فساد گریز سازمان منطقه آزاد ارس موجب ایجاد جو یأس میان مردم و سرمایه گذاران شده است، ضمن تذکر خواستار اتخاذ تصمیم فوری در این مورد شد.

گفتنی است در روزهای گذشته خبرهایی درخصوص تغییر محسن خادم عرب باغی از مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در برخی محافل و رسانه های استان منتشر شد.

این خبر و تغییرات مدیریتی متعدد و گسترده در این سازمان مهم و استراتژیک اقتصادی، در حالی موجب بلاتکلیفی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی این منطقه شده است که از سوی مسئولان مربوطه تایید یا تکذیب نشد.

شایان ذکر است طی ۵ سال گذشته، منطقه ؟آزاد ارس شاهد روی کار آمدن ۵ مدیرعامل مختلف بوده که هر کدام از این مدیران نیز  تغییرات مدیریتی گسترده ای در این مجموعه را به ارمغان آورده اند.

انتهای خبر