تلاش برخی سیاسیون برای برکناری استاندار

فتاحی: شایعه تغییر استاندار آذربایجان غربی صحت ندارد

خوشبختانه استاندار آذربایجان‌غربی تعامل بسیار مناسبی با تمامی گروه‌های سیاسی استان داشته و در بین مردم آذربایجان‌غربی نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است بنابراین دولت هیچ برنامه‌ای برای جایگزینی ایشان با فرد دیگر ندارد.

image_pdfimage_print

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود شایعه‌هایی مبنی بر تغییر استاندار آذربایجان‌غربی، اما این موضوع اصلا صحت ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : شایعه تغییر استاندار آذربایجان غربی صحت ندارد

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به موضوع شایعه‌هایی در زمینه جابه‌جایی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هر استانداری با توجه به شرایط خاص آن استان ارزیابی می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون صحبت‌هایی مبنی بر تغییر قربانعلی سعادت از جانب برخی سیاسیون به گوش می‌رسد در حالی که در شرایط فعلی هیچ کسی نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای چنین فرد با تجربه و پر تلاشی شود.

فتاحی تصریح کرد: خوشبختانه استاندار آذربایجان‌غربی تعامل بسیار مناسبی با تمامی گروه‌های سیاسی استان داشته و در بین مردم آذربایجان‌غربی نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است بنابراین دولت هیچ برنامه‌ای برای جایگزینی ایشان با فرد دیگر ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رضایت و حمایت از قربانعلی سعادت بیان کرد: متاسفانه این شایعه پراکنی‌ها تنها از جانب سیاسیون و با اهداف خاصی مطرح می‌شود.

انتهای خبر