رئیس ستاد روحانی در استان: باید خود را برای نمایندگی مجلس آینده آماده کنید/ گزارش ویژه اعتدال پرس از نشست روسای ستادهای روحانی در آذربایجان شرقی+تصاویر

پنجمین جلسه هم اندیشی اعضای ستادهای دکتر روحانی در آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس ، در این جلسه که آخر هفته گذشته و با حضور مسئولان ستادهای شهرستانها و ستاد مرکزی استان در تبریز برگزار شد،  سخنرانان و مسئولان نشست بر لزوم برنامه ریزی و تلاش برای تصدی کرسی های مجلس آینده […]

image_pdfimage_print

پنجمین جلسه هم اندیشی اعضای ستادهای دکتر روحانی در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس ، در این جلسه که آخر هفته گذشته و با حضور مسئولان ستادهای شهرستانها و ستاد مرکزی استان در تبریز برگزار شد،  سخنرانان و مسئولان نشست بر لزوم برنامه ریزی و تلاش برای تصدی کرسی های مجلس آینده توسط این جمع تاکید کرده و جهت هماهنگی بهتر اعضای ستادها و تداوم این نشست ها بحث و نتیجه گیری به عمل آمد.

IMG_1158

یکی از مسئولان شهرستانی ستاد روحانی در استان ضمن اعلام این خبر جزئیات و نتایج این نشست را در اختیار اعتدال پرس گذاشت.

بنابه اعلام رحیمیان، مهندس پوری حسینی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان آذربایجانشرقی در این جلسه با تاکید بر تداوم این نشست ها هر ۱۵ روز یکبار، گفت: این پنجمین جلسه ای است که در خدمت عزیزان هستیم و انشااله این جلسات تداوم خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز در مجالس سوم و ششم مجلس با بیان اینکه یکی از برنامه های ستاد استانی دکتر روحانی در آذربایجانشرقی ایجاد چهار کارگروه با حضور اعضایی از همه ی شهرستان ها و چند عضو از ستاد مرکزی است به توضیح مختصر عملکرد این کارگروه ها پرداخت.وی دو کارگروه مهم و کاربردی را کارگروه آموزش،کارگروه تشکیلات،سازماندهی،ارتباطات 

رییس سابق سازمان خصوصی سازی کشور با بیان اهمیت این کارگروه ها به کارگروه آموزش اشاره کرده و آموزش را پایه ی هر برنامه و موفقیتی عنوان کرده و بیان نمودند برای موفقیت باید مطالعه کرده و راه های موفقیت را آموخت.در حال حاضر دوستانی که در ستادها فعال بوده اند و انشاالله در آینده در مناسب مدیریتی حضور خواهند داشت و باید برخی نیز خود را برای نمایندگی مجلس آماده کنند و از همین حالا باید مطالعه بر روی قانون اساسی،آیین نامه های داخلی مجلس،احزاب و تاریخچه ی آن آغاز کنند تا در آینده بتوانند با پشتوانه علمی کامل در این عرضه ها حضور یابند.

وی استفاده از مدرسان مجرب و با دانش را در کارگروه ها از مهمرین وظایف این کارگروه دانست و با اشاره به یکی از طرح های مورد نظر در کارگروه آموزش با عنوان شناخت از امور بین الملل،این شناخت را یکی از اساسی ترین مسایل مطرح در کارگروه آموزش دانست.

در ادامه، وی با معرفی کارگروه دوم با عنوان کاررگروه تشکیلات،سازماندهی و ارتباطات به تشریح این کارگروه پرداخت.وی برنامه ریزی برای ادامه و چگونگی تشکیل جلسات و بررسی اولویت های کوتاه مدت شهرستان ها را مهمترین وظایف این کارگروه عنوان کرد.برای تدوام فعالیت ها و ارتباط نیازمند ارائه ی پیشنهاد ها و انتقادهای دوستان هستیم تا با نقد ، این برنامه ها تکمیل شوند.وی در خصوص چگونگی فعالیت این کارگروه ها عنوان کرد هر کارگروه یک دبیر موقت خواهد داشت تا بعدا توسط کارگروه ها دبیران اصلی انتخاب شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان آذربایجانشرقی در جواب انتقاد برخی از افراد که وی را نظامی معرفی میکنند گفت بله بنده نظامی بودم و به نظامی بودن خود افتخار میکنم و چهار سال حضور مداوم در جبهه نیز از افتخارات بنده می باشد.ولی حضور بنده در جبهه بنا به نیاز کشور و احساس تکلیف شرعی بوده و بنده نیز دخالت نظامیان در مسایل حکومتی را قبول ندارم.

در ادامه این نشست، رضا استادرحیمی از اعضای شورای مرکزی ستاد دکتر روحانی در تبریز در خصوص توسعه ی سیاسی و اقتصادی و مقایسه آنها در دولت های گذشته به سخنرانی پرداخت.

IMG_1158

دکتر بهرام سرمست نیز با بیان اینکه بعد از انتخابات جلسات خوب و منظمی برگزار شده است، با تایید برخی اختلافات در شهرستان ها عنوان کرد که تمامی مشکلات و مسایل با درایت مسولین ستادی حل شده اند و همدلی،اتحاد و وفاق اعضای ستاد روحانی در استان را رمز موفقیت در آینده دانست.
1xqweola123

محسن رحیمیان رییس ستادانتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان بناب، دیگر سخنران این جلسه بود که در اظهارات خود با تحلیل چرایی حضور مردم در انتخابات علیرغم وجود برخی گزارشها که نشان میداد مردم علاقمند به شرکت در انتخابات نیستند به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت: مقام رهبری از مردم خواستند در انتخابات حضوری حماسی داشته باشند هر چند نسبت به گروههایی و یا طیفهایی در داخل انتقاد دارند و یا مخالف هستند.

وی با اشاره به مظلومیت ستادهای روحانی اشاره کرد وگفت سند منزل یکی از روستاییان را که در انتخابات بازداشت شده بود یک هفته بعد از انتخابان ازاد کردیم.ایشان فعالیت ستاد را در ۴ کمیته فرهنگیان،روحانیون،دانشجویان و روستاییان عنوان کرد وگفت: کمیته ها بصورت شبانه روزی فعالیت میکردند.
وی ادامه داد بعد از انتخابات جشنی با حضور مردم و شخصیتهای برجسته شهر و منطقه برگزار نمودیم هرچند در برگزاری این مراسم اختلافاتی رخ داد ولی با جلساتی که به همت دوستان برگزار کردیم آن اختلافات اندک نیز مرتفع گردید.

مدیر کل دفترسابق امور سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجانغربی به ادامه این جلسات با حضور نمایندگان تبریز و بناب در منزل خود اشاره کرد وگفت : در این جلسه که اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی در شهرستان بناب و آقای دکتر سرمست حضور داشتند اعضا دیدگاههای خود رادر خصوص کابینه عنوان کردند و دکتر سرمست نیز از جانب ستاد دکتر روحانی ، از نمایندگان مذکور خواستند که از کابینه دولت تدبیر و امید حمایت جدی نمایند و تاثیرات این جلسات را همه ما در مجلس شاهد بودیم و دفاع قاطعانه و جانانانه دکتر پزشکیان و علی الخصوص باقری بنابی که مایه فخر مردم آذربایجان شد نشانگر تاثیر گذار بودن ستاد های روحانی است و جا دارد از هر دو عزیز تشکر نمایم.

شهردارسابق شهرهای میانه و بناب در ادامه به جلسات مجلس نیز اشاره کرد و گفت سخنرانی برخی از نمایندگان موجب وهن مجلس بود و سبک سری را در مجلس شاهد بودیم که آدم شرم داشت بگوید که آنها نماینده مردم هستند.

وی با انتقاد از برخی گروه های افراطی و تندرو گفت مثل اینکه برخی از اینها پیام ۲۴ خرداد را نفهمیدند و فکر میکنند مردم باید با انداختن سنگ و یا شرکت در تظاهرات حرفهایشان را بزنند ولی مردم ایران با حضور در پای صندوق رای پیام خود را به آنها اعلام کردند و به افراطی ها نه بزرگ گفتند .

مدیر کل سابق دفتر امور شهری و روستایی استانداری آذربایجانغربی به انتخابات پیش روی مجلس نیز اشاره کرد و گفت مردم باید انتخابات مجلس را جدی بگیرند و از حالا سرمایه گذاری کنند و نمایندگانی را به مجلس بفرستند که از حق و حقوق مردم در مقابل حاکمیت و دولت دفاع نماید نه از حق و حقوق گروه ها.

همچنین در این نشست علی امیری راد، حسن مستفید، فردین الهیاری و امیر علی رضایی روسای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستانهای مرند،سراب،ورزقان و مراغه گزارشی از فعالیت های ستادهای شهرستانی ارائه دادند.

IMG_1158

در این جلسه همچنین دکتر شکور اکبرنژاد نماینده مردم تبریز در مجلس هفتم با عنوان اینکه آمادگی سخنرانی ندارم پیشنهاد داد این جلسات با حضور کلیه فعالان ستادها ادامه داشته باشد./




انتهای خبر