نمره قبولی صداوسیمای استان در پوشش مراسم عزاداری حسینی امسال

همزمان با تقدیر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صورت گرفت: تجلیل جمعی از بازاریان و اصناف تبریز از از صدا و سیمای استان

حضور صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و شبکه های ملی امسال در دهه اول محرم بیشتر از سال های پیش به چشم می خورد و...

image_pdfimage_print

آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و شبکه های سراسری در انعکاس مناسب و پوشش عزاداری ها تقدیر و تشکر کرد .

 

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در این پیام آمده است :عزاداری ها و سینه زنی ها در ایام محرم روز به روز بیش تر شده و این نشان از توجه ویژه مردم به این ایام و مولا و سرور خود ، حضرت ابا عبدالله حسین (ع) هستند و صدا و سیمای استان و شبکه های سراسری هر سال در این ایام ، همیشه با عزاداری ها همراه بوده ، اما حضور صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و شبکه های ملی امسال در دهه اول محرم بیشتر از سال های پیش به چشم می خورد و من به همه کسانی که در این عرصه بخاطر حضرت ابا عبدالله حسین (ع) و برای مردم زحمت کشیدند می گویم : جزاکم الله خیرا .

امیدوارم صدا و سیمای استان ، در نشر معارف دینی و اسلامی که امروز مردم به این مطالب بیشتر احتیاج دارند روز به روز عالی تر ، پربارتر و موفق و موید باشد

بنده به نوبه خود از همه دست اندکاران این مجموعه تشکر و قدر دانی می کنم و امیدوارم این عزاداری ها مقدمه معرفت و شناخت اهداف قیام حسینی باشد .

همچنین این گزارش حاکی است، جمعی از بازاریان و اصناف تبریز ، به دلیل پوشش مناسب و انعکاس عزاداری های دستجات حسینی در بزرگترین بازار سرپوشیده جهان ، از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تجلیل کردند .

در حال نمایش 1.jpg
رئیس هیات های مذهبی آذربایجان شرقی در این نشست گفت : صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی امسال برای پرداختن به عزاداری های استان توجه ویژه ای نشان داد و در هر کجا صدای هیئت های حسینی به گوش می رسید دوربین صدا و سیما هم در آنجا حضور داشت و این نشان از لطف و ادارت این سازمان به حضرت اباعبدالله حسین (ع) است .
به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، صمد قلی زاده افزود : صدا و سیما توانست با پوشش خبری و انعکاس مناسب هفتم محرم و عزاداری های شهرستانها و بازار تاریخی تبریز ، هیئت های مذهبی و عاشورایی استان را بیش از پیش به مردم معرفی کند .
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم گفت : امسال تلاش کردیم بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در رابطه با قیام حضرت اباعبدالله حسین (ع) در بخشهای مختلف صدا ، سیما و خبر تولید و از چند روز مانده به ایام محرم پخش کنیم .
سید محسن لطیفی افزود : صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی توانست در رادیو با ۵۸ عنوان برنامه ، در سیما با ۱۹ عنوان برنامه ، در خبر با ۱۵۰ مورد پوشش خبری ، در رادیو برون مرزی با ۱۵ عنوان برنامه و همچنین ۵۶ برنامه که مربوط به شهرستانها بود ، به صورت برنامه های تولیدی و زنده در این ایام ، کنار مردم و هم استانی های عزیز باشد .
وی رویکرد اصلی صدا و سیمای استان را شناسایی ظرفیت های آذربایجان شرقی در زمینه های مختلف دانست و خاطر نشان کرد : علاوه بر پخش عزاداری ها ، صدا و سیما توانست با دوبله سریال های تاریخی و فاخر از جمله معصومیت از دست رفته و مختارنامه در این ایام در خدمت مردم باشد .

در حال نمایش 2.jpg

انتهای خبر