سرمربی سپاهان از این تیم جدا شد/ فرکی جانشین کدام مربی خارجی خواهد شد؟

امروز حسین فرکی به صورت توافقی از تیم فوتبال سپاهان جدا شد تا شایعاتی مبنی بر هدایت این مربی در تیم های تراکتور و فولاد در صورت برکناری مربیان این تیم ها به گوش برسد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در هفته […]

image_pdfimage_print
امروز حسین فرکی به صورت توافقی از تیم فوتبال سپاهان جدا شد تا شایعاتی مبنی بر هدایت این مربی در تیم های تراکتور و فولاد در صورت برکناری مربیان این تیم ها به گوش برسد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در هفته دهم و تساوی مقابل استقلال اهواز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه سپاهان به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

اما بعد از جدایی فرکی از سپاهان شایعاتی درمورد برکناری تونی اولیویرا و دراگان اسکوچیچ از هدایت تیمهایشان به گوش رسید، گمانه زنی هایی مبنی بر هدایت فرکی در یکی از این تیم ها در صورت برکناری تونی یا اسکوچیچ صورت گرفته است. حال باید منتظر ماند و دید که فرکی جایگزین کدام یک از مربیان تراکتورسازی یا فولاد خواهد شد.

انتهای خبر