رستوران “کی‌اف‌سی” در تهران پلمب شد

شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی در تهران، پس از یک روز فعالیت پلمپ شد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از تسنیم، نخستین شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی که از شب دهم آبان در تهران به‌صورت رسمی کار خود را شروع کرده، امروز پلمپ شد. این رستوران که در یکی از خیابان‌های نسبتاً خلوت غرب تهران قرار […]

image_pdfimage_print
شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی در تهران، پس از یک روز فعالیت پلمپ شد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از تسنیم، نخستین شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی که از شب دهم آبان در تهران به‌صورت رسمی کار خود را شروع کرده، امروز پلمپ شد. این رستوران که در یکی از خیابان‌های نسبتاً خلوت غرب تهران قرار دارد، ساعتی قبل تابلویی را با عبارت «تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد»، روی درب ورودی خود نصب کرده است. این تابلوی زرد رنگ پس از آن روی درب این رستوران آمریکایی نصب شده که فروشگاه مذکور، صبح امروز از سوی نیروی انتظامی پلمپ شد.

در برگه پلمپ شعبه کی‌اف‌سی حلال تهران نوشته شده است: با توجه به اخطار ابلاغی مورخه ۱۱/۸/۹۴ و نامه اتحادیه به شماره ……، بدینوسیله این مکان پلمپ می باشد و حفظ پلمپ به عهده متصدی بوده و هرگونه محو یا شکستن آن برابر ماده ۵۴۳ قانون مجارات اسلامی موجب پیگرد و مجازات می گردد. معاونت نظارت بر اماکن عمومی ستاد اجرایی مواد ۲۷ و ۲۸ مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی تهران.

لازم به ذکر است در پی مخالفت با افتتاح نمایندگی فروشگاه زنجیره‌ای مک‌دونالد در ایران به فست‌فود آمریکایی کی‌اف‌سی مجوز داده شد تا در ایران شعبه داشته باشد و این فروشگاه نیز یکشنبه شب هفته جاری با انتشار یک بیانیه رسمی در غرب تهران آغاز به کار کرد.

انتهای خبر