زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تاخیر افتاد

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دو هفته تاخیر اعلام خواهد شد. در این آزمون ۳۰ درصد سهم پذیرش مربوط به مصاحبه تخصصی و ۷۰ درصد سهم آزمون است که نتایج این دو به یکدیگر نفرات پذیرفته شده را مشخص می‌کند.

image_pdfimage_print
نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دو هفته تاخیر اعلام خواهد شد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، “حسین توکلی” مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش مقرر شده بود که نتایج اصلی استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴ در تاریخ ۳۰ مهر ماه یا اوایل آبان ماه اعلام شود که این تاریخ به مدت یک هفته به تعویق افتاد و تصمیم گرفته شد که نتایج آزمون دیر تر اعلام شود.

وی افزود: اکنون که این مهلت یک هفته‌ای به پایان رسیده است  باتوجه به نظرات آموزش و پرورش قرار شده است که نتایج نهایی در روز شنبه ۱۶ آبان ماه از  طریق سایت سازمان سنجش اعلام شود.

وی در پایان گفت: در این آزمون ۳۰ درصد سهم پذیرش مربوط به مصاحبه تخصصی و ۷۰ درصد سهم آزمون است که نتایج این دو به یکدیگر نفرات پذیرفته شده را مشخص می‌کند.

براین اساس، وزارت آموزش و پرورش زمان دقیق اعلام نتایج را از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌کند و داوطلبان می‌توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

انتهای خبر