از دولت تدبیر و امید انتظار ثبات در مدیریت ها را داشتیم/ علت تغییر عرب باغی از زبان حسن نژاد

نماینده مرند و جلفا با بیان اینکه در هر کجا عدم ثبات مدیریت مضر است، گفت: انتظار داشتیم با تغییر دولت که مدیریت منطقه آزاد تغییر یافت، لااقل تا آخر دولت شاهد ثبات مدیریتی در منطقه آزاد ارس می بودیم و از این ثبات و ثمرات آن بهره مند شویم.

image_pdfimage_print

نماینده مردم مرند و جلفا از عدم ثبات مدیریتی در منطقه آزاد ارس انتقاد کرد.

«محمد حسن نژاد» نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییرات مدیریتی در منطقه آزاد ارس، گفت: ما از دولت تدبیر و امید انتظار ثبات در مدیریت ها را داشتیم.

وی با بیان اینکه در هر کجا عدم ثبات مدیریت مضر است، گفت: انتظار داشتیم با تغییر دولت که مدیریت منطقه آزاد تغییر یافت، لااقل تا آخر دولت شاهد ثبات مدیریتی در منطقه آزاد ارس می بودیم و از این ثبات و ثمرات آن بهره مند شویم.

حسن نژاد ادامه داد: اما متاسفانه شاهد تغییرات دوباره در منطقه آزاد شدیم که مردم به هیچ وجه از این تغییرات راضی نیستند. نه اینکه گفته شود آقای تقی زاده مدیر ضعیفی باشد، نه؛ ما از بابت شخص بحث نداریم، بلکه معتقدیم عدم ثبات مدیریت در منطقه آزاد ارس به این منطقه ضربه زده و جلوی پیشرفت سریع آن را گرفته است.

این نماینده مجلس ادامه داد: بعد از دوسال آقای عرب باغی تازه با منطقه، مردم و سرمایه گذاران اخت شده بود و کارها داشت به خوبی جلو می رفت، اما با تغییر مدیریت دست کم یک سال دیگر منطقه آزاد ارس عقب افتاد.

حسن نژاد در خصوص شائبه سیاسی بودن تغییر مدیریت منطقه آزاد ارس نیز گفت: تغییر سیاسی مدیریت منطقه آزاد بعید است، تا جایی که در جریان بودم مدیرعامل و هیات مدیره اختلاف داشتند و نمی توانستند هماهنگ عمل کنند، اتفاقا کسی که می رود اصلاح طلب است و کسی که تازه آمده اصولگراست.

انتهای خبر