صدور حکم انتصاب بهراء از سوی شهردار تبریز و پایان شایعات

معارفه مدیرعامل شرکت بهره بردار مترو تبریز در روز چهارشنبه

به دنبال صدور حکم انتصاب مدیرعامل شرکت بهره بردار قطار شهری تبریز و حومه از سوی شهردار تبریز ، روز چهارشنبه این هفته مراسم معارفه مدیرعامل این شرکت برگزار می شود.

image_pdfimage_print

به دنبال صدور حکم انتصاب مدیرعامل شرکت بهره بردار قطار شهری تبریز و حومه از سوی شهردار تبریز ، روز چهارشنبه این هفته مراسم معارفه مدیرعامل این شرکت برگزار می شود.

مترو تبریز ۲به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) ، دکتر صادق نجفی روز گذشته با صدور حکمی داود بهرا را به سمت مدیرعامل شرکت بهره بردار قطار شهری تبریز و حومه منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تبریز آمده است: بی شک در زندگی شهری مدرن امروزی، سیستم های شهری نیازمند بهره گیری از آخرین الگوها و نظام های مهندسی فراخور در راستای پایداری اصول ارائه خدمات نوین در عرصه مذکور با محوریت سفرهای امن، راحت و سریع به شهروندان می باشد که به حول وقوه الهی به میمنت تلاشهای بی وقفه مجموعه شهرداری و دولت خدمتگذار و به یمن صبر و حوصله شایسته تحسین همشهریان بزرگوار قطار شهری تبریز آماده ارائه خدمات شد.
شهردار تبریز در حکم خود با تاکید بر ضرورت وجود قانونی شرکت بهره بردار مترو تبریز آورده است: از آنجایی که لزوم بهره برداری قانونی از مترو تبریز وجود شرکت مستقل بهره بردار را جهت امورات مربوط می طلبد، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره بردار قطار شهری تبریز و حومه منصوب می نمایم.

در قسمت پایانی حکم شهردار تبریز خطاب به داود بهرا آمده است: امیدوارم با اصل قرار دادن قوانین و مقررات در انجام وظایف محوله و تحصیل رضایت شهروندان عزیز و با استعانت از درگاه خداوند تبارک و تعالی موفق باشید.
بر اساس قانون بهره برداری از مترو تبریز و ارائه خدمات بوسیله مترو باید توسط شرکت مستقل بهره بردار صورت گیرد که انتصاب مدیرعامل شرکت بهره بردار مترو تبریز و حومه یک گام عملی در راستای ارائه خدمات در این مجموعه به شهروندان تبریزی می باشد.

گفتنی است پیش از این داود بهرا مسئولیت شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز را بر عهده داشت که روز گذشته از این سمت تودیع شد.

انتهای خبر