جلسه ویژه شورای نظارت بر صدا و سیما در مورد برخورد با خاطیان توهین به مردم آذربایجان

به دلیل بروز اتفاقات اخیر قرار بود جلسه ویژه شورای نظارت بر صداوسیما امروز دوشنبه (۱۸ آبان) برگزار شود که به علت عدم حضور برخی اعضا، لغو و به روز شنبه (۲۳ آبان) موکول شد.

image_pdfimage_print

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما از برگزاری جلسه ای ویژه در رابطه با توهین به مردم آذربایجان خبر داد.

جلسه ویژه شورای نظارت بر صدا و سیما در مورد توهین فیتیله به مردم آذربایجان و تصمیم گیری در مورد برخورد با خاطیان

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، مفید کیایی نژاد، عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: شورای نظارت بر صداوسیما اتفاقات اخیر تلویزیون ازجمله توهین یکی از مجریان صداوسیما به سرمربی باشگاه استقلال و نیز توهین یک برنامه کودک تلویزیونی به قوم آذری زبان را بر نمی تابد و در خصوص آن واکنش نشان می دهد.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: به دلیل بروز اتفاقات اخیر قرار بود جلسه ویژه شورای نظارت بر صداوسیما امروز دوشنبه (۱۸ آبان) برگزار شود که به علت عدم حضور برخی اعضا، لغو و به روز شنبه (۲۳ آبان) موکول شد.

وی افزود: بنده شخصا موضوع توهین های صورت گرفته از سوی برخی عوامل رسانه ملی را برای دبیر شورای نظارت بر صداوسیما به صورت پیامکی اعلام کردم و خواستار پیگیری هرچه سریع تر این موضوع شدم.

کیایی نژاد ادامه داد: طبق روال، موارد تخلف در صداوسیما در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما بررسی شده و رئیس شورا، تصمیم نهایی را به ریاست سازمان ارائه می کند.

این نماینده مجلس با شااره به امکان غیرعمدی بودن تخلفات گفت: با وجودی که ممکن است برخی اتفاقات تعمدی نباشد باز هم جای تذکر، کنترل و توبیخ دارد

انتهای خبر