اتفاق عجیب در سازمان منطقه آزاد ارس

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بازهم لغو شد!

هرچند در متن خبر ارسالی روابط عمومی ارس، اشاره ای به اینکه آیا کلیت موضوع تودیع و معارفه لغو شده یا صرفا تاریخ برگزاری آن لغو گردیده، نشده است ولی برخی خبرها حاکی است، با فشار اصلاح طلبان و برخی افراد نزدیک به دولت در استان...

image_pdfimage_print

سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تودیع و معارفه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس لغو شد.

ارس به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس که در ابتدا قرار بود یکشنبه این هفته با حضور معزالدین معاون اقتصادی و سرمای گذاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شود، لغو شده و به چهارشنبه این هفته موکول شده بود که امروز خبر رسید دوباره این مراسم و تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، مختار خوش با اعلام این خبر افزود: آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور لغو گردید.

هرچند در متن خبر ارسالی روابط عمومی ارس، اشاره ای به اینکه آیا کلیت موضوع تودیع و معارفه لغو شده یا صرفا تاریخ برگزاری آن لغو گردیده، نشده است ولی برخی خبرها حاکی است، با فشار اصلاح طلبان و برخی افراد نزدیک به دولت در استان – و درحالیکه حکم انتصاب جمشید تقی زاده به عنوان جانشین محسن خادم عرب باغی در این سازمان صادر و از سوی روابط عمومی ارس نیز تایید شده بود- ، گزینه ای دیگر( گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت ) برای این مسئولیت در نظر گرفته شود.

اعلام زمان آئین تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد ارساتفاقی عجیب در سازمان منطقه آزاد ارس / مراسم تودیع و معارفه برای بار دوم لغو شد

گفتنی است، در خبری که دو روز پیش در سایت رسمی منطقه آزاد ارس منتشر شد، آمده بود:

“سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: زمان برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس طی هفته جاری اعلام می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، مختار خوش پیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس طی هفته جاری و با اعلام زمان دقیق اطلاع رسانی می شود.

شایان ذکر است بر اساس حکم صادر شده از سوی اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، جمشید تقی زاده بعنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شده است.”

حال باید منتظر ماند و دید آیا منطقه آزاد ارس که گویا چشم طمع خیلی ها را به دنبال کشیده است، شاهد یکی از عجیبترین اتفاقات مدیریتی به شرح فوق خواهد شد!

در هر حال جدای از اینکه چه کسی سکان دار این مجموعه شود، آنچه که مسلم است وضعیت پیش آمده منجر به بی ثباتی در این سازمان شده و سرگردانی و بلاتکلیفی  سرمایه گذاران را موجب خواهد شد.

انتهای خبر