توضیحات فرمانده ناجا درباره اعتراضات دیروز تبریز و ارومیه

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه در تجمعات روز گذشته مردم همکاری خوبی با پلیس داشتند، از برخورد با تعداد معدودی سوءاستفاده کننده در این تجمعات خبر داد.

image_pdfimage_print

فرمانده ناجا با بیان اینکه در تجمعات روز گذشته مردم همکاری خوبی با پلیس داشتند، از برخورد با تعداد معدودی سوءاستفاده کننده در این تجمعات خبر داد.

 توضیحات فرمانده ناجا درباره اعتراضات دیروز تبریز و ارومیه

 به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه نشست معاونان مبارزه با سرقت سراسر کشور، در پاسخ به پرسشی در خصوص تشریح وضعیت روز گذشته تجمعاتی که در برخی از شهرهای استان‌های غربی در اعتراض به برنامه “فیتیله” رخ داد، گفت: پلیس در چنین مواردی در حد وظیفه ذاتی خود و بر اساس مصوبات شورای تأمین وارد موضوع می‌شود.

وی ادامه داد: در اعتراضاتی که روز گذشته در برخی از شهرهای استان‌های غربی به وقوع پیوست مردم این شهرها نقطه نظرات و اعتراضاتی نسبت به آنچه در روزهای اخیر رخ داده بود، داشتند.

اشتری گفت: خوشبختانه قاطبه شرکت کنندگان در این تجمعات همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند و در ساعت مقرر نیز محل تجمع را ترک کردند ولی متأسفانه تعدادی افراد سودجو به‌قصد سوءاستفاده از این وضعیت دست به اقدامات هنجارشکنی زدند که پلیس با سعه صدر و آرامش با آن برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت در این شهرها آرام است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای خبر