انتشار لیست اولیه حزب کارگزاران در برخی استانها/ معرفی امانی از ارومیه و جای خالی تبریز در لیست کاندیداهای مورد حمایت کارگزاران

حزب کارگزاران سازندگی ایران در انتخابات آینده تلاش می‌کند حضور موثری داشته باشد. نامزدهای نهایی این حزب در قالب لیست مشترک جبهه اصلاحات به استقبال رقابت‌ها خواهند رفت.

image_pdfimage_print

کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی ایران با تاکید بر این نکته که این حزب فقط در قالب جبهه اصلاحات وارد انتخابات می شود، برخی چهره‌های مرکزیت خود را برای نامزدی در انتخابات مجلس دهم پیشنهاد کرده است.

کارگزاران  به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، هفته نامه صدا در شماره اخیر خود نوشت: حزب کارگزاران سازندگی ایران به برخی از اعضای شورای مرکزی خود ماموریت داده تا به عنوان نامزد در انتخابات آتی مجلس آماده شوند. حدود هفت نفر از اعضای شورای مرکزی حزب قرار است از حوزه انتخابیه تهران و چند شهر دیگر نامزد انتخابات شوند.

در کنار اعضای شورای مرکزی، دیگر اعضای کارگزاران سازندگی نیز قرار است در شهرها و شهرستان‌های مختلف نامزد انتخابات مجلس شوند. حزب کارگزاران سازندگی ایران در انتخابات آینده تلاش می‌کند حضور موثری داشته باشد. نامزدهای نهایی این حزب در قالب لیست مشترک جبهه اصلاحات به استقبال رقابت‌ها خواهند رفت.

مهندس محسن هاشمی، دکتر رضا امراللهی، دکتر فاطمه مقیمی و دکتر فرزانه ترکان از تهران قرار است کاندیدا شوند. همچنین مهندس یدالله طاهرنژاد از چالوس، شهربانو امانی از ارومیه، سیدافضل موسوی از زنجان، سید عبدالله حسینی از بندر لنگه، دکتر دل‌انگیزان و دکتر عباسعلی الله‌یاری از کرمانشاه و احمدی از اسلام‌آباد غرب کاندیدا می‌شوند.

خبرهای دریافتی صدا حاکی از آن است برخی از چهره‌های میانه‌رو نیز مانند دکتر مصطفی معین، عبدالله جاسبی، طه هاشمی و فاطمه هاشمی قرار است در انتخابات ثبت‌نام کنند. البته حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات پیش رو لیست مستقل نمی‌دهد و این افراد با تصویب حزب به شورای عالی انتخاباتی اصلاح‌طلبان معرفی خواهند شد.

اعلام آمادگی فرزندان هاشمی برای انتخابات  فائزه هاشمی

فائزه هاشمی از آمادگی خود، برادر و خواهرش برای انتخابات مجلس دهم خبر داد.

همچنین گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از باشگاه خبرنگاران حاکی است، فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عصر روز چهارشنبه در حاشیه حضور در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات با حضور در جمع خبرنگاران در پیش‌بینی شرایط اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم ابراز امیدواری کرد که مردم با مشارکت جدی خود در انتخابات، باعث پیروزی نامزدهای این جریان شوند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فردی از اعضای خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کند، گفت: محسن و فاطمه برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند و من هم برای مجلس ثبت نام می‌کنم.

فائزه هاشمی تصریح کرد: آیت‎‌الله هاشمی هم احتمالا برای انتخابات خبرگان رهبری می‌آید.

گفتنی است، در حوزه تبریز و نیز برخی شهرهای آذربایجان شرقی برخی کاندیداها که خود را برای انتخابات مجلس دهم مطرح کرده اند، از حمایت حزب کارگزاران از خود خبر داده بودند که با این شرایط، احتمال تجدیدنظر برخی از این کاندیداها در انتخابات وجود دارد.

البته شنیده های اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) همچنین حاکی است، برخی از این افراد از جمله در حوزه تبریز همچنان به شدت دنبال جلب حمایت حزب کارگزاران از خود به عنوان تنها شانس احتمالی حضور در لیست نهایی اصلاح طلبان در استان می باشند.

انتهای خبر