شمخانی: بازداشت‌ها برای صیانت از خبرنگاران است/ پاسخ جالب شمخانی درباره رفع حصر

دبیر شورای عالی امنیت ملی در نمایشگاه مطبوعات گفت: شورای عالی امنیت ملی در مورد بازداشت‌های اخیر روزنامه‌نگاران وارد شده است. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) ، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در حاشیه نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، درباره بازداشت‌های اخیر روزنامه‌نگاران اظهار […]

image_pdfimage_print

دبیر شورای عالی امنیت ملی در نمایشگاه مطبوعات گفت: شورای عالی امنیت ملی در مورد بازداشت‌های اخیر روزنامه‌نگاران وارد شده است.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) ، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در حاشیه نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، درباره بازداشت‌های اخیر روزنامه‌نگاران اظهار کرد:‌ این اقدام به شکلی برای صیانت از خبرنگاران است.
شمخانی ادامه داد: اگر کسی دستگیر شده است، قصد این نیست که از حیّز انتفاع خارج شود.
وی تأکید کرد: این اقدام آژیر خطر است به این معنی که ما در مرحله حساسی هستیم و چون آمریکا به ملت ما زیان‌های زیادی رسانده است به دست‌های شما خواسته یا ناخواسته عمل می‌شود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: به بعضی خبرنگاران به صورت پیامکی هشدار داده شده که در این مشکل گرفتار نشوند.
شمخانی تصریح کرد:‌ از دوستانی که هم دستگیر شده‌اند آنهایی که آشنا به این مسئله نبوده‌اند مشکل‌شان حل می‌شود.
وی همچنین درباره وضعیت سوریه گفت:‌ ایران از هر راه حل سیاسی که به نفع مردم سوریه باشد حمایت می‌کند.
شمخانی تأکید کرد:‌ تمامیت ارضی عراق و سوریه برای ما یک اصل است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره پیگیری رفع حصر اظهار کرد: ببینید به طور طبیعی هم شرایط سنی و هم خستگی از صبح ایجاب می‌کند که به این سؤال پاسخ ندهم؛ چون قاطی خواهم کرد.

انتهای خبر