اقدام عجیب سردار احمدی مقدم در تبریز؛ افتتاح مجموعه نیمه تمام مقر جدید فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی

ساختمان جدید فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش اعتدال پرس، این ساختمان در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و با ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرک آزمایش تبریز احداث شده […]

image_pdfimage_print

ساختمان جدید فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش اعتدال پرس، این ساختمان در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و با ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرک آزمایش تبریز احداث شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در این مراسم با بیان این که بهترین شرایط امنیتی در مرزهای کشور نسبت به سال‌های گذشته حاکم است، افزود: در مرزهای شمال‌غرب کشور خوشبختانه شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.

گفتنی است فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی عصر روز گذشته با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و فرماندهان انتظامی استان وارد تبریز شده بود.

برگزاری مراسم افتتاح رسمی برای بهره برداری از ساختمان جدید فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در شهرک آزمایش تبریز در حالیست که این مجموعه نواقصات زیادی داشته و از جمله به علت عدم محوطه سازی و ایجاد فضای سبز لازم، طوفان خاک ناشی از انبوه تله های خاک و مصالح ساختمانی در حال استفاده در این مجموعه موجب ایجاد فضایی بسیار نامناسب و غیر قابل تحمل برای  حجم انبوه شهروندان مراجعه کننده به این شهرک شده است.

در حالیکه تکمیل نبودن برخی امکانات رفاهی و زیربنایی و از جمله های واحدهای خدماتی جنبی در این شهرک موجب نارضایتی اکثر مراجعه کنندگان فعلی است، انتقال مقر فرماندهی نیروی انتظامی و افزایش طبیعی حجم مراجعه کنندگان قطعا موجب گسترش این نارضایتی ها خواهد شد.

انتهای خبر