بیانیه حزب اللهیان و حسینیان تبریز در لغو تجمع اعتراضی به دلیل عدم صدور مجوز

حزب اللهیان و حسینیان تبریز با صدور بیانیه‌ای، از لغو هرگونه تجمع در محکومیت توهین شبکه معاند گوناز تی‌وی به دلیل حساسیت فعلی و مصلحت نظام جمهوری اسلامی در شهر تبریز خبر دادند.

image_pdfimage_print
حزب اللهیان و حسینیان تبریز با صدور بیانیه‌ای، از لغو هرگونه تجمع در محکومیت توهین شبکه معاند گوناز تی‌وی به دلیل حساسیت فعلی و مصلحت نظام جمهوری اسلامی در شهر تبریز خبر دادند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، در بیانیه حزب اللهیان وحسینیان تبریز آمده است:

بسم الله القامع الکفره

عاشقان وفدائیان و غلامان ترک اهلبیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام
بار دیگر دست دشمنان قسم خورده انوارمنجلی حضرت حق و ذوات مقدسه اهلبیت آقا رسول الله”ص” از آستین کثیف قومیتگراهای بی خاصیت واحمق خارج نشین بیرون آمد اهانتی صورت گرفت که خون همه عاشقان آن انوارپاک رابه جوش وخروش آورد و قلب نازنین امام زمان “عج” را دردمند ساخت.

ما حزب اللهیان و حسینیان و عزاداران حسینی تبریز،ضمن عرض تسلیت از بابت این اهانت شنیع به محضر صاحب و مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداءاعلام میکنیم: تجمع اعلامی که قراربود در اعتراض به اهانت شبکه منحوس و مزدور و احمق آن طرف مرز به آلالله برگزار گردد؛ باتوجه به شرایط حساس فعلی و مصالح نظام اسلامی فعلا لغو کرده، اما بغض انقلابی و شیعی خود را همچنان درسینه ها نگه خواهیم داشت، چراکه قانون مداری و اطاعت از آن وظیفه آحاد ولایتمداران انقلابی است.
ما ضمن محکوم ساختن هرگونه اهانت به زبان مادری مان که نماد فرهنگ و اصالت مترقی ماست، پیگیر برخورد شدید مسئولین محترم نظام با مسبّبان سخیف توهین اخیر شبکه ۲ سیما خواهیم بود.
حزب الله و حسینیان غیور تبریز دخالت قومیت گرایان بی غیرت و ترسوی خارج نشین و مزدوران کثیف صهیونیزم و استکبار که دشمنان اصلی ملت ودین هستند، را شدیدا محکوم کرده و به بلندگوهای آنان در داخل کشور که امنیت جانی و مالی مردم را به خطر انداختند اخطار می دهیم مراقب حرکتهای کور خویش باشند، که درصورت عدم رعایت و اخلال در نظم و امنیت شهرمان در کنار نیروهای پرتوان انتظامی عکس العملی دندان شکن و سخت و خشن نشان خواهیم داد.

انتهای خبر