محکومیت توهین وقیحانه مجری شبکه معاند خارجی به ساحت مقدس اهل بیت

بهنام فرشی شاعر و مداح اهل بیت:شیعیان و خصوصا ترک زبانان منتظر فرمانند تا حلقوم حرمله صفتان را به تیر عدالت آشنا کنند

در پی اتفاق تلخ چندروز اخیر که قلوب همه ی مسلمان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به درد آورده است گفتگوی کوتاهی با شاعر و مداح اهل بیت بهنام فرشی داشته ایم. آگاهی از نظرات جوانان و کارشناسان مذهبی میتواند ما را بیشتر با ابعاد این حرمت شکنی آشنا سازد: نظرتان […]

image_pdfimage_print

در پی اتفاق تلخ چندروز اخیر که قلوب همه ی مسلمان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به درد آورده است گفتگوی کوتاهی با شاعر و مداح اهل بیت بهنام فرشی داشته ایم.
آگاهی از نظرات جوانان و کارشناسان مذهبی میتواند ما را بیشتر با ابعاد این حرمت شکنی آشنا سازد:

نظرتان را راجع به اتفاقات اخیر و توهین وقیحانه ی مجری شبکه ی معاند خارجی به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت چیست؟

-با سلام خدمت شما باید عرض کنم که اولا متاسفم که باید راجع به یاوه گویی یک انسان کمتر از هیچ صحبت کنم. اتفاقات روزهای اخیر را که با هم مرور کنیم خواهیم فهمید که آن نفهمانی که قصد سنگ اندازی از راه دور به قطار در حرکت ایران اسلامی را دارند به اتفاق نظر رسیده اند و آن هم ترس از وحدت و یکپارچگی ایرانیان عزیز است.

اما نابخردی و حقارتشان سبب شده فراموش کنند که وقتی از خط قرمز شیعیان و ایرانیان که همانا وجود مقدس ۱۴ معصوم (ع) است عبور کنند دیگر جایی برای گذشت در کاسه ی صبوری ما باقی نمی ماند.آذربایجان مهد عشق به ولایت است و ما به هیچ خسی اجازه ی تحریف حق اعتراض بحق خویش را نمی دهیم. اما هم اکنون که یک موجود بی ارزش پایش را از گلیم خود فراتر نهاده باید بگویم که چند وقتیست که شیعیان و خصوصا ترک زبانان منتظر فرمانند تا حلقوم حرمله صفتان را به تیر عدالت آشنا کنند.

آذربایجان نه یثرب است و نه کوفه که شاهد جسارت به اربابان و امیرانش باشد و سکوت کند. اگر دستور ولی و مراجعمان صادر شود انتقام میثم تمارها را گرفته و اینبار زبان یاوه گویان است که از حلقومشان بیرون میکشیم.

آنها آنقدر حقیرند که شک نکنید فقط هیبت و نعره ی حیدری عاشقان اهل بیت کافیست تا زمین از وجود ناپاکشان پاک گردد.
کمپین غلامان ترک             و سخن پایانی:

گستاخ گشته اند از اوهام خامشان
فرصت تمام گشته برای تمامشان

باید کنیم پاک ز اذهان عاشقان
با دست قدرت شه کرار،نامشان

جان میدهم برای نخ معجر بتول
ما گشته ایم قبل تولد غلامشان

انتهای خبر