دانشجو خبر داد : جبهه یکتا به انتخابات مجلس دهم ورود پیدا می کند

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا با بیان اینکه جبهه یکتا به انتخابات مجلس دهم ورود پیدا می کند، گفت: این جبهه در انتخابات با گفتمان امام و انقلاب حتماً به همگرایی جریان اصول گرایی کمک و نقش خود را ایفا خواهد کرد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، کامران دانشجو عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در تسنیم […]

image_pdfimage_print

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا با بیان اینکه جبهه یکتا به انتخابات مجلس دهم ورود پیدا می کند، گفت: این جبهه در انتخابات با گفتمان امام و انقلاب حتماً به همگرایی جریان اصول گرایی کمک و نقش خود را ایفا خواهد کرد.

دانشجو خبر داد : جبهه یکتا به انتخابات مجلس دهم ورود پیدا می کند به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، کامران دانشجو عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در تسنیم ، با اشاره به آخرین فعالیت های تشکل متبوعش اظهار داشت: جبهه یکتا جبهه کارآمدی و تحول ایران اسلامی است که از وزرای دولت نهم و دهم تشکیل شده و نمی تواند نسبت به وضعیت کشور بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: جبهه یکتا در انتخابات مجلس در مسیر اصول گرایی و با گفتمان امام و انقلاب حتماً به همگرایی جریان اصول گرایی کمک می کند و نقش خود را در این انتخابات ایفا خواهد کرد.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه یکتا وارد انتخابات می شود، گفت: جبهه یکتا حتماً نقش خود را در راستای همگرایی اصول گرایان با گفتمان کارآمدی و تحول و امام و انقلاب ایفا کرده و حتماً ورود پیدا خواهد کرد و به همگرایی در اصول گرایی کمک خواهند کرد.

دانشجو با بیان اینکه جبهه یکتا نقش خود را در هر مقطعی که احساس کند می خواهد به گفتمان امام و انقلاب صدمه ای وارد شود، ایفا خواهد کرد، یادآور شد: انتخابات مجلس نیز یکی از همین موارد است. جبهه یکتا محال است نسبت به انتخابات مجلس بی تفاوت باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که جبهه یکتا برای ورود به انتخابات قرار است مجوز فعالیت بگیرد، گفت: ما یک جبهه گفتمانی هستیم و با همین جبهه گفتمانی کارآمدی و تحول و امام و انقلاب و خادم بی منت بودن برای ملت و از جنس مردم بودن نقش خود را در همگرایی اصول گرایان و انتخابات مجلس بازی خواهیم کرد.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در پایان خاطرنشان کرد: چگونگی ورود به بحث انتخابات را در آینده خواهید دید.

انتهای خبر