حداد عادل: به زودی از جبهه اصولگرایی اخبار خوبی منتشر می‌شود/ انشاءالله به یک فهرست واحد می‌رسیم

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه به زودی از جبهه اصولگرایی اخبار خوبی به گوش خواهد رسید، گفت: ما به صورت مرتب با اضلاع سه‌گانه نشست مشترک برگزار می‌کنیم. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم ترحیم نجابت که در مسجد نور تهران […]

image_pdfimage_print
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه به زودی از جبهه اصولگرایی اخبار خوبی به گوش خواهد رسید، گفت: ما به صورت مرتب با اضلاع سه‌گانه نشست مشترک برگزار می‌کنیم.
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم ترحیم نجابت که در مسجد نور تهران برگزار شد، درباره پروسه وحدت اصولگرایان اظهار داشت: وحدت اصولگرایان در دست اقدام است و ما به صورت مرتب با اضلاع سه‌‌گانه اصولگرایی نشست مشترک برگزار می‌کنیم و امیدواریم که به نتیجه مطلوب برسد.

حداد عادل با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که وحدت هرچه زودتر برقرار شود درباره نتایج دیدار آیات یزدی، مصباح و موحدی تصریح کرد: این نشست دیدار بسیار خوبی بوده است و ما نیز از رهنمودهای آنها استفاده و آن را دنبال می‌کنیم و توصیه این حضرات نیز بر وحدت بوده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس ابراز امیدواری کرد که به زودی اخبار خوبی از جبهه اصولگرایی به گوش خواهد رسید.

وی درباره وضعیت لاریجانی برای حضور در انتخابات یادآور شد: بنای ما این است که همه طیف‌های اصولگرا در یک مجموعه جمع شوند و با اختلاف سلیقه‌ای که وجود دارد ان‌شاءالله به یک فهرست واحد برسیم.

حداد عادل درباره زمان انتشار لیست مشترک خاطرنشان کرد: هنوز زمان رسیدن به لیست واحد مشخص نشده است.

انتهای خبر