طی نامه ای به ترکان صورت گفت

تشکر سرمایه گذاران ارس از ابقاء عرب باغی + متن نامه

در این نامه که یک نسخه از آن به این پایگاه خبری ارسال شده است، ضمن تشکر از حمایت های مهندس عرب باغی در توسعه فعالیت های صاداراتی در این منطقه، از ابقاء وی در مدیریت منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس تشکر شده است.

image_pdfimage_print

جمعی از سرمایه گذاران و شرکت های صاداراتی محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس با ارسال نامه ای به ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، از ابقاء عرب باغی در سمت مدیرعامل ارس تشکر کردند.

  ارس به گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در این نامه که یک نسخه از آن به این پایگاه خبری ارسال شده است، ضمن تشکر از حمایت های مهندس عرب باغی در توسعه فعالیت های صاداراتی در این منطقه، از ابقاء وی در مدیریت منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس تشکر شده است.

گفتنی است، چندی پیش دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تصمیم به تغییر مدیرعامل ارس گرفته و حتی طی حکمی که روابط عمومی ارس نیز آنرا منتشر کرد، تقی زاده را به عنوان مدیرعامل جدد منطقه آزاد ارس منصوب کرد، که به دنبال برخی انتقادات و حواشی ایجاد شده در این خصوص از جمله اعتراض به بی ثباتی ایجاد شده در مدیریت این سازمان استراتژیک و مهم اقتصادی و حمایت برخی سرمایه گذاران از وی، ترکان تصمیم به ابقاء دوباره عرب باغی در ارس گرفت.

تصویر متن نامه :

 

a

انتهای خبر