انتقاد شدید نماینده اصولگرای ارومیه از سیاستهای اقتصادی دولت: دولت ”تدبیروامید” فرمانده اقتصادی ندارد/ ژنرال های پیر روحانی هیچ کدام طعم فقر نچشیده اند

دولت فرمانده اقتصادی ندارد و از مسئول دفتر تا معاونان رئیس جمهور، در امور اقتصادی مداخله می کند و باید باور به مصرف تولیدات داخلی در سران قوا ایجاد شود.

image_pdfimage_print

قاضی پور،نماینده مردم ارومیه در مجلس و عضو کمیسیون صنایع ومعادن با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت، گفت: دولت فرمانده اقتصادی ندارد و از مسئول دفتر تا معاونان رئیس جمهور، در امور اقتصادی مداخله می کند و باید باور به مصرف تولیدات داخلی در سران قوا ایجاد شود.

 انتقاد شدید نماینده اصولگرای ارومیه ازسیاستهای اقتصادی دولت / دولت” تدبیروامید ” فرمانده اقتصادی ندارد !!  به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، نادر قاضی پور در جمع دانشجویان تبریزی در محل دانشگاه پیام نور این شهر با اشاره به طرح متقابل التزام دولت در اجرای برجام، گفت: مجلس با تصویب این طرح، چارچوب هایی را برای دولت تعیین کرد و از طرفی دست رانت خواران و کاسبان تحریم بریده شد تا دیگر شاهد روی کار آمدن بابک زنجانی ها نباشیم.

طرح مجلس برای برجام، کارشناسی شده بود

این نماینده مجلس افزود: این طرح با بحث های کارشناسی به مرحله تصویب رسید و بر خلاف ادعاها، در ۱۵ دقیقه تصویب نشد.

فرزند آذربایجان بوی الله اکبر و ولایتمداری می دهد

وی با اشاره به توهین برنامه تلویزیونی فیتیله به مردم آذربایجان، گفت: از فرزند آذربایجان بوی الله و اکبر و ولایتمداری بیرون می آید و این موضوع در فتنه ۸۸ اثبات شد.

وی ضمن تاکید بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور، تصریح کرد: دولت اعتقادی به اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد و در کشوری که رئیس دولت و وزرا با ماشین های خارجی رفت و آمد کنند؛ باید فاتحه تولید داخلی را خواند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: اگر تولید داخلی در دستور کار قرار گیرد؛ به دنبال آن اشتغال و امنیت نیز فراهم می شود اما متاسفانه همگی رفاه طلب هستیم.

وی ضمن انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت، اذعان داشت: دولت یازدهم فرمانده اقتصادی ندارد و از مسئول دفتر رئیس جمهور تا معاونان و وزرا در امور اقتصادی مداخله می کنند و هر کس اختیارات بخشی از اقتصاد کشور را بر عهده دارد.

ژنرال های پیر اقتصادی دولت، به فکر بهبود اوضاع نیستند

نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطر نشان کرد: تفاوت دولت فعلی و گذشته در این است که احمدی نژاد دنبال نوکر بود و فرد باتجربه اقتصادی نداشت و روحانی هم ژنرال های پیر اقتصادی دارد که هیچ کدام طعم فقر را نچشیدند و سرمایه دار هستند و لذا فکری برای بهبود اقتصاد کشور نمی کنند و  دو سال مردم را با برجام سرگرم کردند.

وی ضمن اشاره به تخلفات اقتصادی صورت گرفته در دولت گذشته، بیان داشت: در کشوری که معاون اول و اجرایی رئیس جمهور بدلیل تخلف مالی به زندان بیفتد؛ زندگی بر مردم سخت می شود.

قاضی پور همچنین به انتقاد از طرح تحول سلامت پرداخته و افزود: این طرح به توزیع نامناسب درآمد پزشکان دامن زد و تضاد طبقاتی زیادی بین آنها ایجاد کرد.

وی ضمن تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید از صادرات غیر نفتی شروع شود و برای نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی باید باور به مصرف تولیدات داخلی در سران قوا ایجاد شود.

b64f3ff5_a391_4802_b3a2_e815f33237f0

صنعت خودرو سازی به حیات خلوت سیاسی برخی افراد تبدیل شده است

قاضی پور ضمن حمایت از اقدام دولت در تخصیص وام خودرو، اظهار داشت: عده ای قصد دارند تا با ورشکست کردن صنایع خودرو به تولید ملی و اشتغال هزاران جوان ایرانی ضربه بزنند و صنعت خودرو سازی به حیات خلوت سیاسی برخی افراد تبدیل شده و ما این اجاره را نخواهیم داد.

به افراد نترس رأی دهید

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در ادامه به انتقاد از بدهی های دولت به تأمین اجتماعی و گارگران پرداخت و اذعان داشت: ربیعی، وزیر کار قرار بود از دولت برای کارگران هزینه کند اما از کارگران برای دولت هزینه می کند.

وی همچنین به انتقابات آتی مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرده و گفت: در انتخابات به افرا نترس رأی دهید تا از حقوق ملت دفاع کنند تا اینکه دنباله رو افرادی خاص باشد.

دفاع تمام قد قاضی پور از رئیس مجلس

این نماینده مجلس در ادامه در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص عملکرد لاریجانی در ریاست مجلس، گفت: لاریجانی سیاستمدار کارکشته ای است و تمام کارهای وی هماهنگ با نظام است و تا به امروز ولایتمدار بوده است.

وی ادامه داد: حمایت لاریجانی از دولت بخاطر حفظ آرامش کشور بود و گرنه لاریجانی بارها در جلسات مختلف از عملکرد دولت انتقاد هایی داشته است.

قاضی پور در پایان در پاسخ به سوالی در زمینه مشکل اشتغال جوانان، ریشه این مشکلات را تخلف های صورت گرفته در دولت قبل عنوان کرده و گفت: احمدی نژاد قانون شکنی را رواج داد و قوانین استخدادم را نادیده گرفت و دولت فعلی به اصلاح اقدامات دولت قبلی در خصوص اشتغال پرداخت کرد و لذا اشتغال با رکود مواجه شد.

خبرنگار ائل

انتهای خبر