هفته جنجالی دانشگاههای تبریز با حضور چهره های سیاسی کشور

دانشگاههای بزرگ تبریز و برخی از دانشگاهها ی استان هفته ی آینده و در آستانه ی روز دانشجو میزبان چهره های سیاسی خواهد بود.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، بر این اساس و به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد، محسن مهرعلیزاده کاندیدای احتمالی و اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی شنبه ۷ آذر ماه برای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است، مهرعلیزاده سخنران هفته ی گذشته ی این دانشگاه بود اما به دلیل فشردگی برنامه ها، حضور خود را به هفتم آذر تغییر داد.

بنا به برنامه های دریافتی، منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و حسن شمشادی خبرنگار حوزه ی مقاومت صداوسیما میهمان بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز بوده و روز ۹ آذر برای دانشجویان این دانشجویان سخنرانی کرده و موقعیت مقاومت را تشریح خواهند کرد.

علی مطهری دیگر چهره ی سیاسی، ۹ آذر و به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه سهند میهمان این دانشگاه خواهد بود.

مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی، دیگر میهمان بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز ۱۵ یا ۱۷ آذر ماه از وضعیت سیاسی کشور و نظارت بر اجرای برجام سخن خواهد گفت. گفتنی است بذرپاش طبق برنامه ی اعلام شده در همان روز برای دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز سخنرانی خواهد کرد.

۱۶ آذر روز پر رفت و آمدی برای دانشگاهها محسوب می شود. هادی خامنه ای و سید محمود نبویان به ترتیب به دعوت انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی همزمان و در سالن های متفاوت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز سخنرانی خواهند کرد.

در همین روز ابراهیم اصغرزاده میهمان انجمن اسلامی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بوده و در جمع دانشجویان این دانشگاه به ابراز عقاید سیاسی و فکری خود خواهد پرداخت.

همچنین رجبی دوانی به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این دانشگاه سخنرانی کرده و حمید رسایی میهمان بسیج دانشجویی دانشگاه سهند خواهند بود.

رجبی دوانی در همان روز به دانشگاههای مراغه و بناب نیز سفر خواهد کرد./زیتون