واکنش موسوی تبریزی به لغو سخنرانی آذر منصوری: هیچکس حق لغو سخنرانی های دارای مجوز را ندارد

رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاحات گفت: افرادی به ظاهر خودسر که ماهیت واقعیت آنها مشخص نیست این سخنرانی‌ها را به هم می‌زند.
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از ایلنا موسوی تبریزی رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاحات در جلسه یکشنبه شب این شورا به لغو سخنرانی آذر منصوری واکنش نشان داد.
موسوی تبریزی با اشاره به حوادث صورت گرفته در سخنرانی خانم آذر منصوری در یاسوج و مصطفی کواکبیان در اندیمشک و موارد مشابه دیگر تاکید کرد این درست نیست که سخنرانی‌ها مرتب تعطیل شود و وزارت کشور در آستانه انتخابات مجلس باید به این مسئله توجه بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: هیچکس حق ندارد سخنرانی‌هایی که مجوز وزارت کشور و فرمانداری دارند را تعطیل کند یا در آن اغتشاش ایجاد کند٬ اما افرادی به ظاهر خودسر که ماهیت واقعیت آنها مشخص نیست این سخنرانی‌ها را به هم می‌زند.

موسوی تبریزی خاطرنشان کرد: اگر افتخار می‌کنیم که ایران یک کشور باثبات در منطقه است این رفتار‌ها جز ایجاد هرج و مرج در کشور نتیجه دیگری نخواهد داشت و تنها کسی که از این فضا سود می‌برد داعش و مخالفان نظام هستندف لذا دخالت وزارت کشور در این مسئله ضروری است.