نامه سرگشاده رسول خطیبی در حمایت از تونی: حاشیه‌سازان دست از سر تراکتور بردارند

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست تا از تونی اولیویرا سرمربی فعلی و مدیریت این تیم حمایت کنند.

رسول خطیبیبه گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، رسول خطیبی سرمربی سابق تیم تراکتورسازی که در ماه‌های اخیر سکوت کرده و در رسانه‌ها صحبتی نکرده است امروز سکوت خود را شکست و نامه‌ای خطاب به هواداران تراکتورسازی در اختیار تسنیم قرار داد.
در این نامه رسول خطیبی آورده است:

بنام خدا

با عرض تسلیت اربعین سیدالشهدا خدمت مردم حسینی آذربایجان و هواداران تیم تراکتورسازی

مدتی برای دوری از حواشی و شایعات و استراحت روحی، تلفن همراه خود را خاموش کرده و ارتباطم را با محیط خارج از خانواده قطع کرده‌ام، ولی بازهم شایعات و نقل‌قول‌های مختلف و ضدونقیض از کنار تیم شهر و دیارم آزارم می‌دهد.

دیروز پس از شنیدن برخی مصاحبه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها علیه تیم محبوبم بر آن شدم حرف دلم را برای هواداران عرض کنم.

از روزی که سمت سرمربیگری تراکتور را ترک کردم در تمامی مصاحبه‌ها و صحبت‌هایم از موفقیت و سربلندی تراکتور حرف زده‌ام ولی برخی‌ به‌ عمد و یا ندانسته از اسم بنده حقیر جهت رسیدن به خواسته‌های خود سو استفاده می‌کنند.

با چشمی باز و عقلی کامل به آن‌ها هشدار می‌دهم در این روزهای سخت و حساس تراکتور با دوری جستن از اهداف شخصی خود، اجازه بدهند تراکتور به مسیر خود ادامه دهد.

بعد از مدتی سکوتم را می‌شکنم و از تمامی حاشیه‌سازان می‌خواهم که دست از سر تراکتور بردارید، این وضع موجود بسیار دردناک است که هر روز صحبت از تغییر و جایگزینی باشد!

سرمربی که از لحاظ روحی در فشار باشد هرگز نمی‌تواند بهترین عملکردش را نشان دهد. حال که در روزهای آینده بازی‌های سخت و بزرگی را در پیش رو داریم باید همه هواداران محترم و رسانه‌های دلسوز در مقابل حاشیه‌سازان بایستند.

تراکتور باید از بازی‌های پیش رو سربلند خارج‌شده و برای دفاع از حیثیت هواداران و قهرمانی دوباره در جام حذفی بیش‌ازپیش حمایت شود.

از طریق این نامه دوستانه، از تمامی اقشار حامی تراکتور و مسئولین محترم باشگاهی و استانی و همه هواداران، فارغ از هر نوع دیدگاه شخصی خواهش می‌کنم با تزریق انگیزه و حمایت از کادرفنی و بازیکنان تراکتور، مسیر قهرمانی جام حذفی را هموار سازیم.

هر کسی که می‌آید روزی خواهد رفت و این قانون طبیعت و کلام امیرالمؤمنین است، اگر پارسال قهرمان نیم‌فصل و نایب‌قهرمان لیگ شدیم، مرهون حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولین از بنده و تونی اولیویرا بود که هر دوی ما به‌عنوان سرمربی با کسب انرژی از این حمایت‌ها توانستیم داشته‌های خود را به‌طور کامل اجرا کنیم.

اکنون روز حمایت و همدلی است فقط و فقط به عشق تراکتور و هواداران و ایستادن در مقابل افراد معلوم‌الحال …

شاید هر فردی از این نوشته برداشتی داشته باشد ولی حرف دلم این است که این تیم باید قهرمان و سرافراز باشد در تمامی مقاطع، مواظب باشیم بدخواهان از احساسات ما استفاده نکنند.

به‌عنوان یک هوادار کوچک تراکتورسازی از کادر فنی و بازیکنان و شخص تونی اولیویرا و مدیریت باشگاه حمایت می‌کنم تا شاهد موفقیت روزافزون تیم محبوبمان باشیم.

دیگران اجازه ندارند در مورد تیم دیار ما صحبت کنند …

به امید قهرمانی و سربلندی عشقیم تراکتورسازی

رسول پاکی خطیبی