توضیحات الهام چرخنده درباره سخنان خود در دانشگاه آزاد تبریز: من و پدر جد بختیاری ام هم نمی تواند جای گوگوش باشد!/خبرگزاری فارس گل به خودی زد!

الهام چرخنده بازیگر سینما این روز ها به دلیل پخش ویدئویی از وی که در آن حرمت مادر را زیر سئوال برده است بار دیگر چهره خبر ساز رسانه ها شد، میهمان برنامه دید در شب شبکه اینترنتی آپارات شد.

 به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در بخشی از این گفت و گو که رضا رشید پور مجری آن است، سئوالی در خصوص ادعایش در دانشگاه آزاد تبریز  مبنی بر اینکه می خواسته جای گوگوش را بگیرد. اذعان داشت::« من و پدر جد بختیاری ام هم نمی تواند جای گوگوش باشد. ما گل به خودی خوردیم آقای رشیدپور. بدترین مقاله را درباره‌ی من  خبرگزاری ای نوشت که منتسب به سپاه هست.»

رشیدپور پرسید که منظور شما خبرگزاری فارس است و چرخنده هم گفت: «بله». او اضافه کرد که من با این خبرگزاری تماس گرفتم و گفتم چرا من را با یک بیمار اسکیزو فرنی مقایسه کرده‌اید؟ من مادر دوتا بچه هستم. خانمی که جواب داد گفت که ببخشید اشتباه شده است و …همین خبرگزاری زمانی که من برای دیدار با رهبری دعوت شده بودم، اسم همه‌ی هنرمندان را نوشت و اسم من را ننوشت.

رشیدپور از چرخنده پرسید: «شما می‌گوئید گل به خودی خوردید و بعد اشاره می‌کنید، خبرگزاری فارس منتسب به سپاه هست، مگر شما سپاهی هستید؟ که چرخنده پاسخ داد: «خیر.»

مجری برنامه‌ی «دید در شب» از چرخنده پرسید که شما مدرکی دارید که خبرگزاری فارس به شما گفته اسکیزوفرنی هستید، او هم پاسخ داد: «مرا با یک آقایی مقایسه کرده بودند که آمده بود مدعی جریانی شده بود.»

رشیدپور تا انتهای برنامه چندبار از چرخنده در مورد نقل قول او در مورد گوگوش پرسید و در نهایت چرخنده گفت که چنین جمله‌ای را نگفته است.