حبیبی: ادامه جلسات ۳جانبه آیات مصباح، یزدی و موحدی خواست همه اصولگرایان

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: برگزاری جلسات ۳جانبه حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی در راستای وحدت بین اصولگرایان امیدوارکننده است.
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تأثیرات برگزاری جلسات ۳جانبه (حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی) اظهار داشت: جلساتی که ۳ مرتبه توسط حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی برگزار شد یک امیدواری بزرگ در سراسر کشور برای اصولگرایان و وفاداران انقلاب فراهم کرده است.

وی ادامه داد:  برگزاری جلسات در راستای وحدت بین اصولگرایان امیدوارکننده است و برای جمع اصولگرایان کشور اثرات مفیدی به جای گذاشته است.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: معتقدیم اگر تفاوت سلیقه‌ای بین اصولگرایان وجود داشته باشد، همه اصولگرایان فصل الخطاب بودن این بزرگواران را قبول دارند.

حبیبی تأکید کرد: اصولگرایان در استان‌ها به توافقات بسیار قابل‌توجهی در مسیر همگرایی رسیدند و علاوه بر همتی که همه آنها برای رسیدن به ائتلاف داشتند، جلسات ۳جانبه حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی تأثیرات مثبت خود را در استان‌ها داشته است.

وی به جلسات همگرایی و جلسات مشترک حزب مؤتلفه، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: این جلسات موضوع همگرایی نیروهای انقلاب را دنبال می‌کند و در تقویت ائتلاف اصولگرایان استان‌ها مؤثر بوده که بعدازاین نیز اثرات بیشتری خواهد داشت.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: معتقدیم تکرار جلسات ۳جانبه حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی موردعلاقه و اشتیاق همه اصولگرایان کشور خواهد بود.

حبیبی همچنین گفت که این جلسات سه‌جانبه هر زمان که ضرورت داشته باشد، برگزار می‌شود.