تحمیل تراژدی جدایی تونی و حضور قلعه نویی به هواداران/ تراکتورسازی با قلعه نویی به توافق رسید

سرانجام ساز ناکوک تونی و عباسی به جدایی تونی منتهی شد و همانطورکه از چندی پیش در محافل غیر رسمی و شبکه های مجازی خبر داده شده بود! امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی شد.
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، بر اساس آخرین اخبار رسیده عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با قلعه نویی برای هدایت این تیم بحران زده به توافق رسیده اند.
شنیده ها حاکی است، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز دیشب با امیر قلعه نویی برای هدایت تیم خود به توافق نهایی رسیده و به فاصله چند ساعت از جدایی اولیویرا، قلعه نویی جانشین وی در تراکتورسازی شد.

اخرین خبر حاکی است، قلعه نویی صبح امروز چهارشنبه باحضور در هیات فوتبال تبریز قرارداد رسمی خود را امضا کرده و بلافاصله بعد از آن مراسم معارفه وی در ورزشگاه لشکر عاشورا برگزار خواهد شد.

گفتنی است بدنبال کسب نتایج ضعیف و بروز اختلافات متعدد بین عباسی مدیرعامل تراکتورسازی و تونی سرمربی این تیم بر خصوص نحوه جذب بازیکن و مسایل مالی، سرانجام اولیویرا چند روز پیش با ارسال نامه ای به باشگاه خواستار جدایی از این تیم به دلایل خانوادگی و شخصی! شد که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز گذشته پس از جلسه چند ساعته با تونی اولیویرا، در نهایت با این مربی برای قطع همکاری به توافق رسیده و با فسخ قرارداد او، زمینه را برای مذاکره با گزینه های جانشینی وی فراهم کرد. این در حالی بود که تعدادی از هواداران تیم با حمایت از تونی خواستار برکناری عباسی بوده و در بازی های اخیر این تیم و نیز تمرینات چند روز پیش، اعتراضات زیادی هم علیه مدیرعامل باشگاه به وقوع پیوسته بود.

توافق نهایی عباسی و قلیه نویی در شرایطی صورت می گیرد که با توجه به عدم مقبولیت قلعه نویی در تبریز و همزمان با طرح حضور مجدد قلعه نویی در راس نیمکت تیم فوتبال تراکتورسازی، هواداران این تیم واکنش شدیدی نشان داده اند.
همانطور که نظرسنجی‌ها نیز نشان می‌دهد، هواداران تیم تراکتورسازی که خاطره خوشی از حضور و جدایی این مربی در سه فصل پیش ندارند، به شدت با حضور وی در تبریز مخالف هستند و ترجیح می‌دهند هدایت تیمشان به یک مربی بومی یا مجرب دیگر سپرده شود.